eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Mercedes C 180 7G-Tronic, czyli prestiż, jakość i styl

Mercedes C 180 7G-Tronic, czyli prestiż, jakość i styl

2014-11-14 10:38

Mercedes C 180 7G-Tronic, czyli prestiż, jakość i styl

Mercedes C 180 7G-Tronic - widok z przodu i boku © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (14)

Najnowsze wcielenie klasy C cieszy się sporym zainteresowaniem. Trudno się temu dziwić, ponieważ przemawia za tym modelem wiele argumentów. I to nie tylko tych związanych z prestiżem posiadania Mercedesa. Czy jednak podstawowa wersja benzynowa to dobry wybór? Zapraszam na test!

Przeczytaj także: Mercedes C 220 BlueTEC 7G-Tronic

Karoseria


Z zewnątrz C 180 nie różni się niczym od mocniejszych odmian. A to oznacza, że prezentuje się bardzo dobrze. Sylwetka z delikatnie opadającą linią dachu, krótkim, obłym tyłem i ponadprzeciętnie długą maską to ukłon w stronę konserwatywnej klienteli. Ponadto do testu otrzymałem egzemplarz z pakietem AMG, który pozytywnie wpływa na atrakcyjność prezentowanego Mercedesa. Wiele osób myli ten model z flagową klasą S, co oznacza, że sprawia on wrażenie nieco większego niż jest w rzeczywistości.

fot. mat. prasowe

Mercedes C 180 7G-Tronic - widok z tyłu i boku

Sylwetka z delikatnie opadającą linią dachu, krótkim, obłym tyłem i ponadprzeciętnie długą maską to ukłon w stronę konserwatywnej klienteli.


fot. mat. prasowe

Mercedes C 180 7G-Tronic - widok z boku

Ceny C 180 rozpoczynają się od 126 300 zł i jest to całkiem rozsądna oferta.


Wnętrze


W środku dominuje elegancja. Głęboką czerń ożywiają aluminiowe wstawki, które dodają wnętrzu szlachetności. Faktura kokpitu to po prostu designerski majstersztyk! Wszystko robi świetnie wrażenie i wszędzie widać dbałość o detale. Nawet przyjemny „klik” podczas regulowania dyszy nawiewu potrafi cieszyć. Jeśli chodzi o obsługę, to trzeba przyzwyczaić się do panelu multimediów. Jest to jednak niewielka cena za tak efektowny styl i wysoką jakość.

fot. mat. prasowe

Mercedes C 180 7G-Tronic - wnętrze

W środku dominuje elegancja. Głęboką czerń ożywiają aluminiowe wstawki, które dodają wnętrzu szlachetności.


Fotele również zasługują na pochwały. Skutecznie podpierają ciało, mają odpowiednią wielkość i twardość, co sprzyja dłuższym podróżom. Istotny jest też duży zakres regulacji pozwalający na dobranie odpowiedniej pozycji. Na tylnej kanapie także jest wygodnie – pod warunkiem, że znajdują się tam dwie osoby średniego wzrostu. Większym pasażerom będzie brakować nieco przestrzeni na nogi. Warto jednak zaznaczyć, że główni konkurenci (seria 3, S60 i A4) nie są wcale bardziej przestronni.

fot. mat. prasowe

Mercedes C 180 7G-Tronic - przednie i tylne fotele

Fotele również zasługują na pochwały. Skutecznie podpierają ciało, mają odpowiednią wielkość i twardość, co sprzyja dłuższym podróżom.


Bagażnik, jak to w sedanach, jest duży, ale jego funkcjonalność ogranicza niewielki otwór załadunku. Mimo tego 490 litrów pozwoli na zapakowanie wystarczającej liczby toreb i walizek, a dzielone i składane oparcie kanapy umożliwi przewóz dłuższych przedmiotów, np. nart. Plus za wygodny system składania i dwie wnęki z siatkami oddzielającymi.

fot. mat. prasowe

Mercedes C 180 7G-Tronic - bagażnik

Bagażnik pomieści 490 litrów toreb i walizek.


 

1 2

następna

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: