eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Honda CR-V dla 35-latka z żoną i dwójką dzieci

Honda CR-V dla 35-latka z żoną i dwójką dzieci

2015-11-16 00:40

Przeczytaj także: Honda CR-V 1.6 i-DTEC 9AT 4WD Executive - "miejska terenówka"


Przyczepiłbym się jednak, po raz drugi zresztą, co oznacza, że nie zostało to poprawione, do jakości skóry, którą obszyto kierownicę. Pamiętacie produkt czekoladopodobny? Ja jeszcze tak. W Hondzie „skóra”, którą pokryto kierownicę powinna nosić nazwę: produkt skóropodobny lub skóropodobny elastyczny plastik. Kierownica jest przecież przyrządem, z którym mamy w samochodzie najczęstszy kontakt i powinna być przyjemnie miękka, pachnąca i gruba. Ta w Hondzie jest całkowitym przeciwieństwem kierownicy marzeń, chociaż plus za to, że nie została u dołu wycięta i ma całkiem duży obwód.

fot. mat. prasowe

Honda CR-V - z przodu

Honda CR-V 2.0 155 KM to wymarzony samochód dla 35-latka z żoną i dwójką dzieci, lubiącego aktywnie spędzać czas.


Ważną zmianą w CR-V po liftingu jest zestaw audio-infomedialny Honda Connect, w skład którego wchodzą: radio, łączność Bluetooth, aplikacje Hondy do ściągnięcia na smartofona, nawigacja satelitarna, a także kamerka cofania. Jest on w pełni kompatybilny z systemem operacyjnym Android 4.0.4. W obszernym podłokietniku, którego zakres ustawienia jest całkiem przyzwoity (60 mm w przód i w tył) ukryto wejścia dla USB i gniazdo 12 V. Tyle z plusów. Czas na minusy. Dotykowy wyświetlacz sprawia wrażenie taniego sprzętu „no name” i nie jest wzorem intuicyjności. Poza tym interfejs wygląda tak, jakby został żywcem przeniesiony z wyświetlaczy radioodbiorników z początku wieku. Sam wygląd to jednak nie wszystko. Audio w CR-V nie emituje również najprzyjemniejszej barwy dźwięki – wystarczy do codziennego użytku, ale jeśli ktoś lubi czyste doły i dobrze podkreślone basy to się zawiedzie.

fot. mat. prasowe

Honda CR-V - fotele przednie

Już po pierwszym kontakcie z kierownicą CR-V chyba każdy poczuje się na miejscu kierowcy jak u siebie w aucie.


Nie zawiedzie się jednak ten, kto chce postawić na Hondę, bo ma dużą rodzinę, często się przemieszcza i lubi zabierać ze sobą na wakacje połowę mieszkania. CR-V śmiało można ruszać w trasę nawet z kompletem pasażerów – miejsca nie zabraknie ani na nogi ani na głowę, a do foremnego bagażnika zmieścimy 589 litrów bagażu. Po złożeniu tylnych siedzeń przestrzeń rośnie do ponad 1600 litrów, co wystarczy już nawet do małego sklepu, gdyby ktoś chciał Hondę potraktować jako auto zaopatrzeniowe. Bardzo ciekawie rozwiązano też system składania tylnej kanapy – wystarczy pociągnąć za dźwignię umieszczoną za odpowiednią częścią oparcia na ściance bagażnika i jedna z dwóch jego części (oparcie składa się w proporcji 60:40) opada, tworząc całkowicie płaską podłogę. Jest też jedna malutka rzecz, której nie spotkałem jeszcze w żadnym aucie, poza oczywiście modelem CR-V, a która tak bardzo mi się spodobała, że chciałbym zamontować ją we własnym aucie. Mowa o małej poduszeczce przyczepionej do deski rozdzielczej – dokładnie w tym miejscu, którego podczas prowadzenia dotyka się prawym kolanem. Prawda, że pomysłowe?
Przeczytaj także: Honda CR-V Comfort 2,2 i-DTEC Honda CR-V Comfort 2,2 i-DTEC

oprac. : Adam Gieras / Motoryzacyjnie Pod Prąd Motoryzacyjnie Pod Prąd

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: