eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi po liftingu

Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi po liftingu

2016-02-09 00:45

Przeczytaj także: Nowy Mitsubishi Outlander - premiera w Polsce


Wrażenia z jazdy


Bardzo trudno przyczepić się do właściwości trakcyjnych Outlandera. Zawieszenie ma niewiele wspólnego z typowy SUV-em, którym bez wątpienia Mitsubishi Outlander jest. Szczerze mówiąc, więcej w nim komfortu niż „off-roadu”. I to jest spora zaleta. SUV-y miałyby na pewno więcej zwolenników, gdyby nie stosunkowo mało komfortowe zawieszenia. Tu Outlander zdecydowanie „odstaje” od większości konkurencji. Zarówno podłużne, jak i poprzeczne garby i nierówności pokonuje z gracją normalnej osobówki. W łukach, nawet tych pokonywanych nieco zbyt ostro, nie odczujemy kiwania na boki. Jeżeli dodamy do tego naprawdę wygodne fotele, to jazda autem naprawdę okaże się przyjemna…

fot. mat. prasowe

Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi - przód

Całkowitą metamorfozę przeszedł pas przedni. To, co najbardziej rzuca się w oczy, to nowe reflektory oparte w całości o technologię LED. Okala je srebrna listwa, która dodała tej części karoserii charakteru i elegancji.


O samym silniku i skrzyni już pisaliśmy, dlatego tu ograniczę się tylko do skonstatowania, że pomimo moich uprzedzeń do przekładni CVT, ta w Outlanderze jest bardziej niż przyzwoita. I naprawdę można się przyzwyczaić… Spalanie według producenta powinno wynosić 7,6 w mieście, 5,8 w trasie i 6,4 średnio. W naszym teście, w mieście Outlander zasysał około 8,2 litra, w trasie 6,5 litra, a średnio - około 7 litrów. Wyniki, dla sporego SUV-a, jak najbardziej do zaakceptowania.

fot. mat. prasowe

Mitsubishi Outlander 2.0 4WD CVT Instyle Navi - tył

Bagażnik, może nie jest monstrualny, ale co najmniej bardzo pojemny.


Okiem przedsiębiorcy


Ceny odświeżonego Outlandera zaczynają się od 95 900 zł. Najtańsza odmiana z napędem 4x4 to koszt przynajmniej 112 920 zł (2.0 MIVEC 4x4 CVT Intense), a najtańszy diesel wyceniony został na 138 990 zł (2.2 DID 4x4 6MT Intense Plus). Najdroższy, 2,2 DID AT 4WD Intense Plus to koszt 149 900 złotych.

Możliwości realizacji zakupu w systemie bezgotówkowym jest kilka. Generalny importer aut z trzema diamentami w logo, MMC Cars, oferuje korzystne warunki zakupu samochodów. Firma stworzyła specjalnie w tym celu Program Sprzedaży Flotowej, dzięki któremu zapewnia profesjonalną współpracę przy budowie i eksploatacji flot samochodowych. Warunki leasingowe dostosowywane są indywidualnie w zależności od potrzeb przedsiębiorcy. Z kolei dla klientów indywidualnych Mitsubishi przygotowało kredyt dostępny w trzech wariantach: 50/50, 3×33% i Kredyt „niski %”. Na Outlandera producent oferuje 5-letnią gwarancję podstawową.

Podsumowanie


Segment SUV-ów robi się coraz ciaśniejszy. Każdy producent chce mieć w portfolio swojego przedstawiciela tego gatunku. SUV-y stają się też coraz bardziej komfortowe, coraz lepiej wyposażone i… coraz droższe. Gdzie jest granica? Nie ma. Tu decyduje prawo popytu i podaży. A gdzie w tym wyścigu plasuje się Mitsubishi Outlander? W moje opinii, w czołówce.

poprzednia  

1 2

oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: