Renault Megane R.S.Trophy
2011-06-20 09:46
Renault Megane R.S.Trophy © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Nowe Renault Captur
fot. mat. prasowe
Renault Megane R.S.Trophy
Samochód napędzany jest 2-lirowym, doładowanym silnikiem benzynowym, który w wersji Trophy osiąga moc 265 KM (+ 15 KM w stosunku do standardowego R.S.) i moment obrotowy 360 Nm (+ 20 Nm) dostępny w zakresie od 3000 do 5000 obr./min. Stosunek masy do mocy wynosi 5,09 kg/KM, natomiast z jednego litra pojemności skokowej silnika generowane jest aż 132,5 KM. Dzięki tym zabiegom samochód uzyskuje lepsze osiągi: przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 6,0 s (- 0,1 s), prędkość maksymalna 254 km/h (+ 4 km/h) oraz 1 000 m ze startu zatrzymanego w czasie 25,4 s (- 0,3 s).
fot. mat. prasowe
Renault Megane R.S.Trophy
W seryjnej specyfikacji pojazdu auto posiada specjalne ustawienia zawieszenia Cup i samoblokujący mechanizm różnicowy. Na czarne, 19-calowe obręcze aluminiowe założono także nowe ogumienie Bridgestone Potenza RE050A.
fot. mat. prasowe
Renault Megane R.S.Trophy
Megane R.S. Trophy oferowane będzie w specjalnym kolorze nadwozia Żółty Sirius. Dostępne są również odcienie Biała Perła, Czarny Etoilé i Szary Kasjopea.
Jak przystało na samochód ze sportowym zacięciem we wnętrzu znalazły się fotele kubełkowe Recaro, zapewniające kierowcy doskonałe trzymanie w zakrętach.
fot. mat. prasowe
Renault Megane R.S.Trophy
oprac. : Moto Target
Przeczytaj także
-
Renault Austral - premierowy suv z mocnymi argumentami
-
Renault Arkana E-TECH, czyli styl, komfort i oszczędność
-
Ekologiczna gama Renault powiększa się o Clio, Captur i Megane
-
Renault Megane R.S. Trophy-R - premiera w Monako
-
Renault Megane RS 280 KM - pozostał lekki niedosyt
-
Premiera Renault Megane R.S. na Renault Sport Days
-
Renault Talisman Grantour – luksus w wersji kombi
-
Renault Megane 1,2 TCe – czas na nową generację
-
Renault Megane GT 220 to istny dzikus