eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Renault Scenic 1.6 dCi Bose Edition

Renault Scenic 1.6 dCi Bose Edition

2013-01-14 00:11

Przeczytaj także: Ford C-MAX 1.6 EcoBoost Titanium i Renault Scenic 1.6 dCi Bose Edition


Przednie fotele umieszczono wysoko, co spodoba się fanom „dobrej widoczności”. Mają one odpowiednią wielkość i całkiem nieźle podpierają ciało w zakrętach. Na pochwałę zasługuje znajdujący się między nimi podłokietnik zintegrowany z panelem służącym do obsługi nawigacji – jest przesuwny, dzięki czemu każdy kierowca o dowolnym wzroście będzie mógł z niego w pełni skorzystać.

fot. mat. prasowe

Renault Scenic 1.6 dCi Bose Edition - przednie fotele

Przednie fotele umieszczono są wysoko, co spodoba się fanom „dobrej widoczności”. Mają one odpowiednią wielkość i całkiem nieźle podpierają ciało w zakrętach.


W drugim rzędzie znajdują się trzy osobne siedziska. Każde z nich można indywidualnie regulować, co bardzo pozytywnie wpływa na ogólną funkcjonalność samochodu. Warto dodać, że środkowe ma taką samą wielkość, jak boczne siedziska.

fot. mat. prasowe

Renault Scenic 1.6 dCi Bose Edition - tylnie siedziska

W Renault Scenic znajdują się trzy osobne siedziska. Każde z nich można indywidualnie regulować, co bardzo pozytywnie wpływa na ogólną funkcjonalność samochodu.


Bagażnik o regularnych kształtach oddaje do dyspozycji 437 litrów. Ważnym czynnikiem jest również niski próg załadunku.

fot. mat. prasowe

Renault Scenic 1.6 dCi Bose Edition - bagażnik

Renault Scenic posiada bagażnik o regularnych kształtach oddaje do dyspozycji 437 litrów.


Technika

Pod maską testowanego egzemplarza znalazł się wysokoprężny silnik 1,6 dCi. Dysponuje on mocą 130 KM, która idealnie pasuje do gabarytów i charakteru auta. Według mnie, do tego samochodu próżno szukać lepszego wariantu. Na pochwałę zasługują przede wszystkim osiągi. Sprint do pierwszej setki wynosi 10,3 sekundy, a cała zabawa kończy się dopiero przy 200 km/h. To jednak nie oznacza wysokiego apetytu Scenica. Wręcz przeciwnie. W cyklu mieszanym auto potrafiło spalić 5,4 litra na dystansie 700 kilometrów. Biorąc pod uwagę ubogą ilość autostrad i dróg ekspresowych – wynik jest świetny. Oczywiście ma na to również wpływ 6-biegowa skrzynia, do której pracy również trudno mieć zastrzeżenia. Zawieszenie, jakie zastosowano w tym Renault to kolumny MacPhersona z przodu i oś półsztywna z tyłu. Takie połączenie sprawdza się przede wszystkim w spokojnym podróżowaniu.
Przeczytaj także: Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: