eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Isuzu D-Max 2,5 TD

Isuzu D-Max 2,5 TD

2013-02-11 00:20

Przeczytaj także: Isuzu D-MAX jak KingKong


D-Max to auto o imponujących parametrach. W zależności od długości kabiny, mierzy od 5315 mm (kabina krótka) lub 5300 mm (kabina długa). Pozostałe parametry są identyczne dla obu typów nadwozia. Rozstaw osi 3095 mm, wysokość bez relingów 1780 mm, a szerokość bez lusterek, 1860 mm. Ładowność auta wynosi 1105 kg lub 1055 kg, a maksymalna waga ciągniętej przyczepy to aż 3 tony! D-Maxem można więc przewozić ładunek o ciężarze niczym w małej ciężarówce. Zadziwiająco dobrze z takimi ładunkami radzi sobie 163 konny silnik.

Wrażenia z jazdy

Isuzu D-Max, pomimo gabarytów, jest autem wyjątkowo przyjemnym w prowadzeniu. Pomimo ciężarowego rodowodu, auto ma precyzyjny układ kierowniczy. Jeżeli nie zapomnimy, że to „tylnonapędowiec”, jazda D-Maxem może być naprawdę przyjemna. Szczególnie, że zawieszenie nie jest tak twarde, jak moglibyśmy się po dużym pick-upie spodziewać. Nasz test wypadł w czasie ostrego ataku zimy. Dzięki temu mogliśmy sprawdzić jak auto jeździ i ile naprawdę pali w załączonym permanentnie napędem na obie osie. Powiem tylko, że byliśmy przyjemnie rozczarowani. Według producenta auto ze skrzynią automatyczną konsumuje około 10 litrów w mieście, 7,3 na trasie i 8,4 w cyklu mieszanym. Z napędem na 4 koła, spaliło niecały litr więcej. Wynik, w naszej opinii lepiej niż dobry.

fot. mat. prasowe

Isuzu D-Max 2,5 TD - kokpit

Sporo zyskały też zegary i panel środkowy. Są po prostu czytelne, ergonomiczne i… ładne.


Okiem przedsiębiorcy

Isuzu D-Max na pewno nie jest tzw. bulwarówką. To twardziel wywodzący się od niezawodnych aut ciężarowych. Jest stworzony do pracy, a więc dla biznesu. Szczególnie, że jako ciężarówka „załapuje się” na pełne odliczenie podatku VAT od zakupu auta, ale także od paliwa.

fot. mat. prasowe

Isuzu D-Max 2,5 TD

W nowej wersji Isuzu D-Max 2,5 TD l lampy cofnęły się nieco na błotniki.


Kwestie finansowania zakupu auta można załatwić na miejscu u dealerów marki. Tak jak i bardzo korzystny pakiet ubezpieczeń i długą gwarancję. D-Max zakupiony w krajowej sieci dealerskiej jest objęty 5-letnią gwarancją z limitem 150 tys. kilometrów. I jest to obecnie najdłuższa tego typu opieka „pozakupowa” w tym segmence w Polsce.

Podsumowanie
Wszystko wskazuje na to, że Isuzu będzie chciało sprzedawać na polskim rynku nie tylko pick-upy. Ale D-Max jest forpocztą. Od tego, jak przyjmie się na rynku zależy dalszy los firmy w Polsce. Konkurencja nie jest zbyt wielka. W szranki z D-Maxem mogą stawać jedynie zbliżone wielkością Toyota Hilux i Ford Ranger. Ale D-Max jest od całej konkurencji tańszy. Ceny brutto auta zaczynają się od 87 tysięcy, a kończą na 132 tysiącach. A wspomniana konkurencja tak naprawdę od tego zaczyna…
Przeczytaj także: Isuzu D-Max 2,5 TD 4WD LS Isuzu D-Max 2,5 TD 4WD LS

poprzednia  

1 2

oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl NaMasce.pl

Volkswagen Beetle 1,2 TSI

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (1)

  • Akex / 2013-11-04 23:51:15

    mam i polecam, na co dzień idealny do pracy w cięższym terenie, ale w weekend spokojnie można uzywac jako rodzinne auto - chyba najbardziej komfortowy z pick'upów odpowiedz ] [ cytuj ]

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: