Hyundai i10 1,1 MPI
2013-03-26 08:57
Hyundai i10 1,1 MPI © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Hyundai i10 1.25 MPI Comfort - świetnie wyposażony mieszczuch
KaroseriaMiejskie samochody zawsze wyglądały mniej poważnie od całej reszty. Powodem tego jest konieczność maksymalnego wykorzystania ich skromnych rozmiarów. Hyundai prezentuje się jednak całkiem nieźle. Nadwozie jest wysokie i dość wąskie, ale zachowane proporcje nie ujmują małemu i10 uroku. Pas przedni czerpie garściami z większych modeli marki, czego dowodem jest grill oraz przyjazny kształt reflektorów. Tylna cześć nadwozia jest ścięta i mniej urodziwa, ale niestety nie można mieć wszystkiego.
fot. mat. prasowe
Hyundai i10 1,1 MPI - widok z przodu
Wnętrze
Kabina to największy atut małego Hyundaia. Popularna w tym segmencie goła blacha nie jest tu widoczna w żadnym miejscu. Fakt, plastiki, z których wykonano kokpit są twarde, ale dobrze spasowane i przyjemne w dotyku. Konsola centralna może się podobać – ciekawie wygląda i jest przy tym łatwa w obsłudze. Warto wspomnieć również o wyposażeniu tej wersji, ponieważ obejmuje ono praktycznie wszystko, co jest niezbędne w miejskich warunkach. Na pokładzie i10 znajdziemy więc elektryczne szyby, (przód/tył) i lusterka, klimatyzację, wielofunkcyjną kierownicę, a nawet port USB.
fot. mat. prasowe
Hyundai i10 1,1 MPI - wnętrze
Przednie fotele zamontowane są wysoko, co spodoba się przede wszystkim płci pięknej. Są całkiem wygodne, jednakże przydałyby się dłuższe siedziska. Największym zaskoczeniem jest natomiast tylna kanapa. Jeśli z przodu będzie podróżować osoba o wzroście w okolicach 180 cm, za nią zmieści się ktoś równie wysoki. To oznacza, że średniej długości podróż w czwórkę wcale nie być męcząca. Na pochwałę zasługuje także bagażnik o pojemności 225 litrów. Nie jest to wynik godny rodzinnego kombi, ale spore zakupy na pewno się zmieszczą.
fot. mat. prasowe
Hyundai i10 1,1 MPI - przednie fotele
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Hyundai Kona 1.6 T-GDI N Line
-
Hyundai i10 1.2 MPI Style. Dorosły mieszczuch
-
Hyundai i40 Wagon - klasa premium?
-
Hyundai i30 1.6 CRDi DCT Comfort. Po prostu dobry kompakt
-
Hyundai i30 coupe nie do końca sportowy
-
Hyundai i40 2.0 GDI Premium z charakterem
-
Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive dla prezesów bez kompleksów
-
Hyundai i20 Coupe 1.2 MPI Comfort sportowy tylko z wyglądu
-
Hyundai i30 Turbo - za mało na rasowego hot-hatcha
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)