Hyundai i10 Nowej Generacji
2013-08-09 09:30
Hyundai i10 © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Hyundai i30 po liftingu
Nowy i10 oferuje wyposażenie i właściwości dostępne dotąd w autach wyższej klasy i jest znaczącym wzmocnieniem oferty południowokoreańskiego producenta w tym segmencie rynku. Bogato wyposażone i przestronne wnętrze w połączeniu z wyrafinowanym wzornictwem i jeszcze większą przyjemnością z jazdy wyznaczają ‘prawdziwą wartość’ samochodów Hyundai.Hyundai i10 Nowej Generacji może być wyposażony w elementy zapewniające większy komfort jazdy: np. podgrzewaną skórzaną kierownicę, automatyczną klimatyzację oraz tempomat z ogranicznikiem prędkości, a także podnoszące poziom bezpieczeństwa: przednie poduszki kurtynowe oraz system ESP w standardzie.
fot. mat. prasowe
Hyundai i10
Dłuższy (+80mm), szerszy (+65mm) i niższy (-50mm) w porównaniu z poprzednikiem, i10 oferuje największą w swojej klasie przestrzeń na nogi pasażerów (w sumie 1890 mm) oraz pojemność bagażnika, która została zwiększona o 10% i wynosi obecnie 252 litry.
fot. mat. prasowe
Nowy Hyundai i10 - widok z boku
Hyundai i10 został zbudowany na całkowicie nowej płycie podłogowej. Większy o 5mm rozstaw osi oraz inaczej umieszczone tylne amortyzatory zapewniają lepszą kontrolę nad pojazdem. Zmiany te przyczyniły się także do poprawienia właściwości jezdnych i obniżenia poziomu hałasu. Dzięki tym cechom standard jazdy w nowym i10 pozycjonuje go bliżej samochodów segmentu B.
fot. mat. prasowe
Hyundai i10 - tył
Europejski zespół projektantów pod przewodnictwem Thomasa Bürkle, zaprojektował i10 zgodnie z charakterystyczną dla firmy stylistyką Fluidic Sculpture (Płynna Rzeźba). Stworzona w ten sposób dynamiczna i wyrazista bryła samochodu współgra ze stylowym wnętrzem, wykonanym z wysokiej jakości materiałów.
Podobnie, jak w przypadku 95% innych samochodów sprzedawanych przez Hyundaia w Europie, Nowy i10 został zaprojektowany w Centrum Technologicznym Hyundai Motor Europe w niemieckim Rüsselsheim. Będzie to także pierwszy samochód Hyundaia klasy A, produkowany na Starym Kontynencie. Po tym, jak i10 trafi do sprzedaży, 90% oferowanych w Europie samochodów Hyundai, będzie tutaj produkowanych.
Produkcja Nowego i10 rozpocznie się w fabryce w Izmit, w Turcji we wrześniu bieżącego roku. Moc produkcyjna fabryki, w której powstaje już model i20, reprezentujący segment B, wzrosła do 200 000 samochodów rocznie, dzięki kilkumilionowym inwestycjom marki w rozbudowę jej infrastruktury.
oprac. : Katarzyna Sikorska / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Hyundai Kona 2023 jeszcze bardziej wyrazisty
-
Hyundai IONIQ 6 w Polsce
-
Hyundai i10 1.2 MPI Style. Dorosły mieszczuch
-
Hyundai IONIQ wjeżdża do salonów
-
Hyundai Elantra 2016 już w salonach
-
Nowy Hyundai Elantra
-
Hyundai i10 1.25 MPI Comfort - świetnie wyposażony mieszczuch
-
Hyundai i10 1.25 MPI Comfort mierzy wysoko
-
Hyundai i10 idealny w mieście
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)