eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Chevrolet Orlando 1.4T LT+ vs Dacia Lodgy 1.2 TCE Prestige

Chevrolet Orlando 1.4T LT+ vs Dacia Lodgy 1.2 TCE Prestige

2013-09-04 10:08

Chevrolet Orlando 1.4T LT+ vs Dacia Lodgy 1.2 TCE Prestige

Chevrolet Orlando 1.4T LT+ vs Dacia Lodgy 1.2 TCE Prestige © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (32)

Kryzys gospodarczy to piękny czas dla każdego konsumenta. Co prawda z niektórych rzeczy trzeba zrezygnować, ale jeszcze gorzej mają producenci i sprzedawcy, którzy zwłaszcza teraz muszą się naprawdę postarać żeby zachęcić nas do pozostawienia u nich swoich pieniędzy. Najpierw było łatwo, wystarczyło po prostu zaoferować tani produkt i interes sam się kręcił. Do czasu. W opublikowanych niedawno badaniach firmy Nielsen okazało się, że 80% z nas dokonując zakupu zwraca przede wszystkim uwagę na jakość.

Przeczytaj także: Dacia Lodgy 1,2 TCE Prestige

Co to oznacza dla producentów i sprzedawców samochodów? Ano same kłopoty i jeszcze więcej pracy. Bo owszem, choć zwracamy uwagę na jakość, to jednak nie do końca chodzi nam tylko o nią i niekoniecznie chcemy za nią więcej płacić. Idealny produkt to taki, który jest dobrej jakości, niewiele kosztuje, a jeśli do tego wygląda na drogi, jest już po prostu cudownie. Być może to jest właśnie powodem ciągłego wzrostu sprzedaży marek, które niektórzy złośliwie określają mianem dyskontowych.

Sezon wakacyjnych rodzinno-przyjacielskich wyjazdów w pełni, postanowiliśmy zatem przetestować duże, rodzinne samochody za rozsądną cenę.

fot. mat. prasowe

Chevrolet Orlando 1.4T LT

Orlando jak na swoje kształty prezentuje się nad wyraz dobrze. Szczególnie korzystnie wypada przód samochodu z masywnymi reflektorami i sporych rozmiarów grillem przedzielonym belką.


Chevrolet Orlando 1.4T LT+

Z zewnątrz


W tej klasie samochodów nie powinniśmy za wiele oczekiwać od stylistyki. Nie o to tutaj chodzi - najważniejsza jest funkcjonalność. Mimo to trudno powiedzieć, że Orlando jest brzydki. Jak na swoje kształty prezentuje się nad wyraz dobrze. Szczególnie korzystnie wypada przód samochodu z masywnymi reflektorami i sporych rozmiarów grillem przedzielonym belką, na której umieszczono emblemat Chevrolet. Z boku jest już trochę nudniej. Ot zwykły kanciak choć i tutaj zadbano o to by nie było aż tak nudno. Bok pojazdu wzbogacono o nakładki na progi, lampy zachodzące dość głęboko oraz boczne szyby opadające w kierunku tyłu. Sam tył to chyba najsłabszy punkt Orlando. Co prawda zderzak przyozdobiono nakładką na wzór Hummera, ale wzór to nie to samo, co oryginał, więc na niewiele się tutaj zdaje.

fot. mat. prasowe

Chevrolet Orlando 1.4T LT, widok z boku

Bok pojazdu wzbogacono o nakładki na progi, lampy zachodzące dość głęboko oraz boczne szyby opadające w kierunku tyłu.


Wnętrze

Samochód teoretycznie pozwala na przewożenie siedmiu osób wraz z bagażami. A jak to wygląda w praktyce? Podobnie jak w większości aut najwygodniej podróżuje się we dwójkę. We czwórkę również nie jest źle. Ale wszelkie próby zapełnienia wszystkich dostępnych miejsc pasażerami mogą prowadzić do konfliktów, które skutecznie mogą zepsuć każdy urlopowy nastrój. Żeby temu zaradzić najlepiej jest sadzać wszystkich w kolejności od największych do najmniejszych – najmniejsi oczywiście podróżują w ostatnim rzędzie.

fot. mat. prasowe

Chevrolet Orlando 1.4T LT - deska rozdzielcza

Deskę rozdzielczą zaprojektowano ze smakiem i może się podobać, a choć jest cała w czerni to użycie materiałów o różnej fakturze znacznie ją ożywia.


Przeczytaj także: Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance

 

1 2 ... 4

następna

oprac. : Karol Hatylak / Auto-strefa.pl Auto-strefa.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: