-
Seat Leon ST 2.0 TDI DSG FR to bardzo dobry wybór
Kompaktowe kombi są wręcz stworzone do zadań rodzinnych. Wszechstronnością i praktycznością biją na głowę SUV-y i nie dajcie sobie wmówić, że jest inaczej. Owszem, nie zawsze dobrze wyglądają, ale na rynku można znaleźć kilka wyjątków. A wśród nich jest Seat Leon ST, czyli hiszpańska propozycja koncernu VW. Karoseria No właśnie, wygląd... Czy ma ...
-
Seat Ateca już w Polsce
Hiszpańska marka powoli i konsekwentnie rozwija swoją gamę. Teraz przyszedł czas na pierwszego w historii SUV-a. Ateca, bo właśnie taką nosi nazwę, to bratnia konstrukcja Volkswagena Tiguana. Czy ma szansę na sukces? W tym segmencie ogromną wartością jest design. Aktualny nurt stylistyczny SEAT-a jest na tyle udany, że nie mieliśmy wątpliwości, co ...
-
SEAT Ibiza 1.0 EcoTSI DSG FR daje radę
Jeżeli na grillu SEAT-a widnieją literki FR, można się spodziewać, że po maską auta mieszka co najmniej 150 KM. Logiczne? Otóż… nie! Ibiza udowadnia, że FR czasami znaczy trzy cylindry i 110 KM. Że mało? No cóż, faktycznie za dużo to nie jest, ale z drugiej strony hiszpańska reprezentantka samochodów miejskich do olbrzymów nie należy. Zresztą, ...
-
SEAT Tarraco 2.0 TDI DSG 4Drive Xcellence
Hiszpańska marka krok po kroku rozwija swoją gamę modelową. Jej ważną częścią są oczywiście SUV-y, które cieszą się sporym zainteresowaniem na Starym Kontynencie. Rolę tego flagowego pełni Tarraco, który czerpie garściami z rozwiązań koncernu VW, ale podaje je na swój własny, interesujący sposób. Karoseria Już po gabarytach widać, że mamy do ...
-
CUPRA Leon 2.0 TSI - sportowy kompakt, który niczego nie udaje
Hiszpańska marka oferuje ten model w czterech wariantach. Czy najmocniejszy z nich jest tym najlepszym? CUPRA Leon w hybrydzie – brzmi dziwnie. Fakty są jednak takie, że producent wypuścił na rynek taki wariant. Konserwatywni fani mogli kręcić nosem, dlatego do gamy trafiła też konfiguracja z konwencjonalnym układem napędowym. I wszystko wróciło ...