eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend

2012-09-27 13:30

Przeczytaj także: Ford Focus 1.0 Ecoboost ST Line nie ma słabych stron


Podstawowym elementem, z którego słynie ten samochód jest oczywiście świetny „zawias”. Pokonywanie zakrętów Focusem, nawet z niewielkim silnikiem, to czysta frajda. Auto ma bardzo precyzyjny układ kierowniczy i dobrze zestrojone zawieszenie, dzięki czemu kręte drogi są jego naturalnym środowiskiem. Najciekawsze jest to, iż przejeżdżanie po dziurawych drogach i nierównych torowiskach, znajdujących się w naszych polskich miastach, nie wywołuje niepożądanych efektów. Wręcz przeciwnie. Zawieszenie bardzo dobrze tłumi nierówności zachowując wysoki komfort w kabinie – kolejny ukłon w stronę inżynierów, za znalezienie kompromisu. Zwrotność testowanego auta również należy ocenić na piątkę. Jedynym problemem jest skromna widoczność do tyłu. Na szczęście mamy do czynienia z kompaktem, więc „tragedii” nie ma. W trasie, kompaktowy Ford sprawuje się równie dobrze, co w miejskiej dżungli – jest przyzwoicie wyciszony, co umożliwia swobodną komunikację przy wyższych prędkościach.

Okiem przedsiębiorcy

Ford Focus z prezentowaną jednostką napędową ma zastąpić poczciwego „benzyniaka” o pojemności 1,6 litra. Wszystko wskazuje na to, że jest na dobrej drodze. Nowy, 3-cylindrowy silnik jest kulturalny, oszczędny i ekonomiczny zarazem. Poza tym, bez względu na silnik, Focus jest najlepiej prowadzącym się kompaktem dostępnym na naszym rynku. Testowany egzemplarz to wydatek około 70 tysięcy złotych – jak widać, nowoczesna technologia nie wpłynęła znacząco na cenę pojazdu i wciąż bestseller Forda jest bardzo dobrą ofertą. Prezentowany model objęty jest dwuletnią gwarancją podstawową obejmującą ochronę powłoki lakierniczej. Ford, jako jeden z czołowych graczy na polskim rynku, posiada szeroką ofertę finansowania. Zacznijmy od kredytu – okres spłaty dostosowany jest indywidualnie – trwa od 12 do 60 miesięcy. Leasing wyróżnia się nieco mniejszą elastycznością (od 24 do 60 miesięcy) z opłatą wstępną od 10 % do 45%. Ważnym elementem są raty – mogą być stałe lub dostosowane do własnych potrzeb.

fot. mat. prasowe

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend – silnik

Ford Focus posiada silnik benzynowy, w którego strukturach pracują jedynie trzy cylindry



Podsumowanie

Ford Focus 1,0 Ecoboost jest dowodem na to, że ekologia nie musi być męcząca dla kierowców. Kompaktowy model tego producenta jest dopracowaną konstrukcją spełniającą oczekiwania i tych dynamicznych, i tych „zielonych”. Czy ten wariant zdobędzie uznanie także wśród klientów flotowych, odsyłając w kąt diesle? Pożyjemy, zobaczymy.

fot. mat. prasowe

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend - dane techniczne

Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend - dane techniczne

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / Auto-strefa.pl Auto-strefa.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: