Skoda Octavia Combi
2013-05-17 11:06
Przeczytaj także: Skoda Octavia Combi 1.8 TSI DSG 4x4 Elegance pojemna jak Passat
Dodatkowo, Octavia Combi 4×4 zapewnia doskonałą przyczepność dzięki możliwości zmiennego rozłożenia momentu obrotowego pomiędzy przednią, a tylną osią. Rezultatem jest polepszenie bezpieczeństwa na wszystkich rodzajach nawierzchni. Samochód jest także pierwszą Škodą, która ma sprzęgło Haldex najnowszej, piątej generacji, dzięki czemu w ułamku sekundy reaguje na zmianę przyczepności, zapewniając bezpieczeństwo nawet w trudnym terenie. Trzecia generacja Octavii Combi 4×4 jest zawsze wyposażona w elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego EDS, umożliwiającą stabilne ruszanie także na nawierzchni o niejednakowej przyczepności. EDS kontroluje pracę kół zarówno przedniej jak i tylnej osi, zapewniając optymalny rozdział siły na cztery koła
fot. mat. prasowe
Skoda Octavia Combi - tył auta
Auta napędza cała agama silników – od 1,2 TSI (63 kW) do silnika o największej mocy, czyli 1,8 TSI (132 kW). Oprócz wersji podstawowej wszystkie silniki dla krajów Unii Europejskiej są wyposażone w funkcję Start-Stop i odzysk energii hamowania. Oszczędna wersja GreenLine – z silnikiem 1,6 TDI o mocy 81 kW – zużywa tylko 3,3 litra oleju napędowego na 100 km. Odpowiada to emisji CO2 na poziomie zaledwie 87 g/km. Oprócz tego Škoda planuje także do Octavii Combi stworzyć wersję napędzaną gazem ziemnym CNG.
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Skodę Octavię skonfigurujesz na "milion" sposobów
-
Skoda Octavia 2.0 TDI 150 KM Elegance liderem sprzedaży?
-
Skoda Octavia III - polska premiera
-
Skoda Octavia Combi RS 245 - jak połączyć ogień z wodą
-
Skoda Octavia Combi 1.0 TSI ma w nosie hejterów
-
Skoda Fabia Combi Scoutline 1.2 TSI
-
Skoda Octavia 1.4 TSI Ambition to rozsądny wybór
-
Skoda Octavia RS wyróżnia się na drodze
-
Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG vs. Ford Focus ST 2.0 TDCi
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)