Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI Highline pomiędzy kombi i vanem
2014-08-14 12:33
Przeczytaj także: Volkswagen Golf GTI bliski ideału
Wrażenia z jazdy
Auto, choć jak na vana przystało jest dość wysokie, prowadzi się rewelacyjnie. Odpowiada za to system XDS+, który odpowiednim hamowaniem przednich kół niweluje podsterowność. Dzięki niemu nawet szybkie łuki auto pokonuje stabilnie zachowując neutralną charakterystykę.
Inna sprawa, że w modelach z silnikami o mocy 150 KM tradycyjną belkę zastąpił system wielowahaczowy. To wraz z XDS-em pozwala na dość ostrą jazdę niemałym w sumie Golfem Sportsvanem.
Na słowa uznania zasługuje też widoczność z kabiny. Kierowca, mimo że doposażony w całą inteligentną elektronikę, i tak musi finalnie nad wszystkim panować. A trudno to robić, przy ograniczonej widoczności. W tej dziedzinie, Sportsvan, jak każdy Golf, jest omalże ideałem.
fot. mat. prasowe
Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI Highline - tył
Okiem przedsiębiorcy
Sportsvan jest tylko trochę droższy od konwencjonalnego Golfa. Najtańszy model kosztuje około 66 tysięcy złotych. Testowy, wyceniono na ponad 75 tysięcy. W sumie jednak, cena jest skalkulowana idealnie. Auto ma bowiem w standardzie to, co konkurencja proponuje w płatnych opcjach.
Samochód można sfinansować w ramach Kredytu Niska Rata oraz Kredytu Wygodna Spłata. Co ważne, auto nabyć można bez angażowania jakiegokolwiek własnego kapitału. Dla przedsiębiorców dostępny jest oczywiście leasing. Całkowita suma opłat 107% obowiązuje dla okresu finansowania wynoszącego 36 miesięcy, przy opłacie wstępnej 20% i wartości wykupu równej 1%. Oferta leasingowa obejmuje również inne parametry: okres finansowania od 24 do 60 miesięcy, opłatę wstępną od 10 do 45% oraz wartość końcową 1 lub 19%. W ramach oferty finansowej Volkswagen Bank Polska klienci otrzymują pakiet Volkswagen Safe+ gratis. Pakiet gwarantuje ochronę przed nieoczekiwanymi kosztami napraw po upływie fabrycznej gwarancji (na okres 1 roku i do 60 tys. km przebiegu).
fot. mat. prasowe
Volkswagen Golf Sportsvan 1.4 TSI Highline z boku
Podsumowanie
Projektantom Sportsvana zależało na funkcjonalności i przestronności. Linia nadwozia i design, jak to w Volkswagenie bywa, mogą się podobać, ale nie szokują. Niemiecki koncern nie celuje jednak w ekstrawagancję tylko praktyczność. I to działa…
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Volkswagen Sharan 2,0 TDI 140KM 4Motion Highline - niezniszczalny minivan
-
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI 4MOTION Highline dla ceniących bezpieczeństwo
-
Volkswagen Golf 1.4 TSI DSG Highline - superklasyk?
-
Volkswagen Golf Sportsvan 2.0 TDI DSG dla rodziny i biznesu
-
Volkswagen Golf R - sprinter w garniturze
-
Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline
-
Volkswagen Golf Sportsvan 1.5 TSI - garbaty anioł
-
Volkswagen Golf R Variant - niecodzienne kombi
-
Rodzinny Volkswagen Golf R Variant podniesie poziom adrenaliny
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)