eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Peugeot 308 1.2 PureTech Active - nad wyraz żwawy

Peugeot 308 1.2 PureTech Active - nad wyraz żwawy

2015-04-07 08:05

Przeczytaj także: Peugeot 308 1.6 THP – Miss Roku 2014


Wrażenia z jazdy


Wiecie co? Kompaktowy Peugeot z tą jednostką to nad wyraz żwawe auto. Zarówno kultura jednostki jak i jej potencjał bardzo pozytywnie zaskakują. Nie spodziewałem się, że kiedykolwiek to napiszę, ale… 110 KM w kompakcie to wystarczająco dużo. Do zalet 308 należy również dopisać świetne wyciszenie, które ułatwia komunikację przy wysokich prędkościach.

Miałem delikatne obawy dotyczące skrzyni. Otóż, 5 biegów do przodu to dzisiaj o jeden bieg za mało. Jak się jednak okazuje, inżynierowie tak zestroili przekładnię, że brak „szóstki” trudno odczuć. I właśnie dlatego należą się spore brawa! Jeszcze większy podziw wzbudzają zawieszenie i układ kierowniczy. Samochód błyskawicznie reaguje na ruchy „kółkiem”, co w połączeniu z wydajnym podwoziem daje pozytywne rezultaty. Kompaktowy Francuz nie przechyla się na boki i nie cierpi na przesadną podsterowność. Co więcej, tłumi nierówności w sposób cywilizowany, dzięki czemu obiad zostanie z pewnością w żołądku.

fot. mat. prasowe

Peugeot 308 1.2 PureTech Active - bagażnik

Bagażnik posiada 400 litrów pojemności


Okiem przedsiębiorcy


W teście bierze udział wersja, którą bez wątpienia można uznać za rozsądną. A to oznacza, że może zainteresować nie tylko klientów indywidualnych, ale także flotowych. Za wersję Active ze 110-konną jednostką benzynową trzeba zapłacić 71 500 zł. Egzemplarz ze zdjęć, wyposażony w kilka dodatków to wydatek około 75 500 zł. I jest bez wątpienia wart tych pieniędzy.

fot. mat. prasowe

Peugeot 308 1.2 PureTech Active - widok z boku

Peugeot 308 to udane auto, które wzbudza zaufanie każdego, kto siądzie za jego kierownicą.


Peugeot jako jedna z najważniejszych marek motoryzacyjnych w Europie, ma w swojej ofercie szeroki wachlarz finansowy. Możemy w nim oczywiście znaleźć kilka opcji kredytowych: Kredyt PRAWDZIWE 0% (oprocentowanie 0% na okres 12 i 24 miesiące, minimalna wpłata własna 60%), Kredyt 0% z opłatą przygotowawczą (oprocentowanie 0% przy cenie pojazdu 70 000 zł, okres finansowania 12 i 24 miesiące, minimalna wpłata własna 25%), Kredyt Komfort (oprocentowanie 0% przy cenie 80 000 zł, minimalna wpłata własna 10%, okres kredytowania od 12 do 84 miesięcy), Kredyt 50/50 (oprocentowanie 0%, włata własna 50%, jednorazowa spłata po roku), Kredyt 3x33% (minimalna wpłata własna 33%, okres finansowania 24 miesiące, oprocentowanie 4,59%, spłata w dwóch ratach po upływie 12 i 24 miesięcy) oraz Kredyt 4x25% (minimalna wpłata własna 25%, okres finansowania 36 miesięcy, oprocentowanie 5,99%).

fot. mat. prasowe

Peugeot 308 1.2 PureTech Active - silnik

Pod maską testowanego egzemplarza nie znajdziemy topowego diesla czy benzyny.


Z kolei dla przedsiębiorców francuska marka przygotowała Leasing od 103% na okres od 24 do 60 miesięcy, z kwotą wykupu od 1 do 35% i całym wachlarzem ubezpieczeń. Co równie istotne, oferta finansowa Peugeot obejmuje także wynajem długoterminowy (z pełnym pakietem usług), który zyskuje coraz większą popularność, również w Polsce.

Podsumowanie


Peugeot 308 to udane auto, które wzbudza zaufanie każdego, kto siądzie za jego kierownicą. W prezentowanej wersji jest złotym środkiem pomiędzy ceną a napędem i wyposażeniem. Jeśli więc szukasz rozsądnego samochodu średniej wielkości, francuski kompakt będzie dobrym wyborem.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Więcej na ten temat: Peugeot 308, Peugeot, testy samochodów, samochody, auta

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: