Peugeot 308 GT - francuska uniwersalność
2015-08-18 09:20
Przeczytaj także: Peugeot 308 1.6 THP Allure odbuduje zaufanie?
Zastrzeżenia? Owszem, do skrzyni biegów. Ale najpierw pochwała. Zestopniowano ją idealnie. I perfekcyjnie dystrybuuje sporą moc na przednie koła. Na szóstym biegu auto równie dobrze zachowuje się przy prędkości 60 jak i 200 km/h. W czym więc problem? A w intuicyjności działania, a w zasadzie jej braku. To naprawdę irytujące, gdy w tak świetnym aucie skrzynia działa „precyzyjnie inaczej”…
Okiem przedsiębiorcy
Czy testowana przez nas wersja auta może zainteresować klientów flotowych? W mojej opinii, tak. Za model GT z 205-konną jednostką benzynową trzeba zapłacić 99 tys. zł. I jest to cena bardziej niż przyzwoita za wygodne, ładne i szybkie auto. A flotowi klienci ZAWSZE się spieszą…
Peugeot jako jedna z największych marek motoryzacyjnych w Europie, ma w swojej ofercie szeroki wachlarz finansowy. Możemy w nim znaleźć co najmniej kilka opcji kredytowych: Kredyt prawdziwe 0% (oprocentowanie 0% na okres 12 i 24 miesiące, minimalna wpłata własna 60%), Kredyt 0% z opłatą przygotowawczą (oprocentowanie 0% przy cenie pojazdu 70 000 zł, okres finansowania 12 i 24 miesiące, minimalna wpłata własna 25%), Kredyt Komfort (oprocentowanie 0% przy cenie 80 000 zł, minimalna wpłata własna 10%, okres kredytowania od 12 do 84 miesięcy), Kredyt 50/50 (oprocentowanie 0%, włata własna 50%, jednorazowa spłata po roku), Kredyt 3×33% (minimalna wpłata własna 33%, okres finansowania 24 miesiące, oprocentowanie 4,59%, spłata w dwóch ratach po upływie 12 i 24 miesięcy) oraz Kredyt 4×25% (minimalna wpłata własna 25%, okres finansowania 36 miesięcy, oprocentowanie 5,99%).
fot. mat. prasowe
Peugeot 308 GT - bagażnik
Dla przedsiębiorców francuska marka przygotowała leasing od 103% od 24 do 60 miesięcy, z kwotą wykupu od 1 do 35% i całym wachlarzem ubezpieczeń. Oferta finansowa Peugeot obejmuje także wynajem długoterminowy (z pełnym pakietem usług), który zyskuje coraz większą popularność, również w Polsce.
fot. mat. prasowe
Peugeot 308 GT - tył
Podsumowanie
Do czasu, kiedy w salonach pojawi się 308 GTi, model GT jest najszybszy w rodzinie. Ma też suplement – Brata, „z daszkiem”, czyli 308 SW GT. I bezsprzecznie, to jeden z najciekawszych mocnych hatchbacków na rynku. Zarówno stosunek cena-jakość-wyposażenie, jak i właściwości trakcyjne, przemawiają za zakupem 308 GT. Choć konkurencja w klasie jest niemała…
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Peugeot 308 SW PHEV puka do drzwi klasy premium
-
Czy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech GT jest dobrym wyborem?
-
Peugeot 308 1.2 PureTech Allure Pack Pack
-
Peugeot 308 Hybrid 225 GT Pack. Kompakt klasy premium?
-
Peugeot 308 2.0 BlueHDi EAT8 GT
-
Peugeot 308 1.2 Puretech EAT6 Allure - mocny gracz
-
Peugeot 308 SW 1.6 120 KM - potrafi podrapać
-
Peugeot 308 SW GT = ekonomia+osiągi
-
Peugeot 308 1.2 PureTech 130 KM EAT6 Allure - kompakt wart grzechu
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)