eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoAktualności motoryzacyjne › Toyota PROACE VAN 2016 gotowa na debiut

Toyota PROACE VAN 2016 gotowa na debiut

2016-04-20 12:29

Przeczytaj także: Nowa Toyota PROACE VERSO


Napędy


Nowa Toyota PROACE VAN będzie dostępna z pięcioma układami napędowymi do wyboru, w tym 1,6- i 2-litrowymi silnikami Diesla o różnych mocach i z różnymi skrzyniami biegów. Dzięki systemowi Start & Stop zapewniają najlepszą w tej klasie emisję CO2.

Silnik 1.6 o mocy 95 KM (70 kW) współpracuje z 5-biegową manualną skrzynią biegów lub 6-biegową skrzynią półautomatyczną. W pierwszej z tych konfiguracji emisja CO2 kształtuje się na poziomie 144–148 g/km, a zużycie paliwa to 5,5-5,6 l/100 km, natomiast w drugiej, wyposażonej w system Start & Stop, jest to tylko 135–139 g/km i 5,2-5,4 l/100 km benzyny.

Mocniejszy silnik 1.6 o mocy 115 KM (85 kW) i momencie obrotowym 300 Nm współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną. Dzięki systemowi Start & Stop odnotowuje emisję CO2 na poziomie 133–137 g/km, a zużycie paliwa 5,1-5,2 l/100 km.

2-litrowy turbodiesel o mocy 150 KM (110 kW) jest dostosowany do 6-biegowej ręcznej skrzyni biegów. Zastosowanie systemu Start & Stop pozwala uzyskać emisję CO2 na poziomie 139–143 g/km i zużycie paliwa 5,3-5,5 l/100 km.

fot. mat. prasowe

TOYOTA PROACE VAN 2016

Światowa premiera nowego modelu będzie miała miejsce podczas 2016 Birmingham Commercial Vehicle Show


Rekomendowane do dłuższych wersji nadwozia dwa turbodiesle 2.0 o mocy 122 KM (90 kW) i 150 KM (110 kW) charakteryzują się wysokim momentem obrotowym odpowiednio 340 Nm i 370 Nm. Obie jednostki współpracują z 6-biegową manualną skrzynią biegów. Dzięki systemowi Start & Stop zużywają 5,3-5,5 l/100 km i emitują 139–143 g/km CO2.

Wariant 2-litrowej jednostki napędowej o mocy 180 KM (130 kW) z systemem Start & Stop współpracuje natomiast z 6-biegową skrzynią automatyczną i jest najmocniejszym silnikiem w nowej ofercie PROACE VAN. Silnik odnotowuje emisję CO2 na poziomie 151–155 g/km i zużycie paliwa 5,7–5,9 l/100 km.

Wszystkie silniki są zgodne z normami Euro 6. Wyposażone są w katalizatory obniżające emisję tlenków azotu. Zbiornik AdBlue o pojemności 22,5 l zapewnia optymalne funkcjonowanie systemu przez 15 tys. km. Standardowe okresy międzyprzeglądowe wynoszą 2 lata z limitem przebiegu 40 tys. km, co przyczynia się do niskich kosztów utrzymania auta.

poprzednia  

1 2 3

oprac. : eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: