Fiat Panda 1.3 Multijet Easy vs Volkswagen Up! 1.0 High Up!
2012-10-22 10:44
Fiat Panda Easy i Volkswagen Up © fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Volkswagen Arteon Shooting Brake 2.0 TSI
Z zewnątrzJak już wspomniałem, miejskie samochody przestały wzbudzać litość wśród przechodniów. Teraz zwracają na siebie uwagę i robią bardzo dobre wrażenie. Volkswagen Up! to zupełna nowość w tej klasie. Do tej pory niemiecka marka nie zdobyła tego terytorium. Ani Lupo, ani Fox nie były na tyle udanymi konstrukcjami, by poszerzyć zasięg producenta. Nowy model ma jednak na to spore szanse. Choć to auto ma braci bliźniaków (Skodę Citigo i Seata Mii), jego dizajn generuje wiele indywidualnych cech. Testowany egzemplarz to wersja trzydrzwiowa, ale za niewielką dopłatą można dokupić dodatkową parę drzwi. Dodam, że warto – to znacznie ułatwia zajmowanie miejsc na tylnej kanapie. Przednia część nadwozia charakteryzuje się łagodnymi liniami, w które wkomponowano reflektory o delikatnych rysach i zderzak z dużą plastikową listwą w kolorze nadwozia. Z tyłu rzucają się w oczy lampy o ciekawym kształcie i pokrywa bagażnika, która z zewnątrz pokryta jest w całości przyciemnionym szkłem. Efektowną sylwetkę dopełniają dobrze wyglądające felgi aluminiowe.
fot. mat. prasowe
Fiat Panda Easy i Volkswagen Up
Panda to klasyka gatunku. Gdzie się nie obejrzę, tam jest. Te słowa dotyczą oczywiście poprzedniej generacji. Nowa ma szanse powtórzyć sukces poprzedniczki. Na pewno może w tym pomóc ciekawszy dizajn. Ogólna forma karoserii pozostała bez zmian, aczkolwiek wszystko zostało zaokrąglone. W efekcie mamy nowego, przyjemnego dla oka „mieszczucha”. Przód auta prezentuje się uroczo dzięki uśmiechowi od lewego do prawego reflektora i ciekawym przetłoczeniom na masce. Tylna klapa pozostała w pozycji pionowej, ale lampy skrócono i nadano im nowy, ciekawszy kształt. Dopełnieniem tej części nadwozia jest czarna listwa biegnąca przez cały zderzak. Jak to bywa w dzisiejszych czasach, wszystko rośnie. Panda nie jest wyjątkiem. W stosunku do poprzedniczki, nowa generacja jest dłuższa o 11 cm i szersza o 5 cm. Wysokość pozostała bez zmian.
fot. mat. prasowe
Fiat Panda Easy i Volkswagen Up - tył aut
oprac. : Wojciech Krzemiński / Auto-strefa.pl
Przeczytaj także
-
Odświeżony Volkswagen T-Roc 1.5 TSI DSG
-
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG podbije Europę?
-
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG Style
-
Volkswagen up! GTI - tylko nie mów o nim mały!
-
Volkswagen Up! 1.0 MPI 75 KM. Złoto dla zuchwałych
-
Volkswagen Golf R - rajdówka na życzenie
-
Volkswagen Golf GTI Performance - kontynuuje legendę
-
Volkswagen Jetta 2.0 TDI 150 KM – szara codzienność
-
Volkswagen Touran 2.0 TDI Highline prawie bez wad
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)