Jeep Wrangler 2.8 CRD Rubicon
2013-11-14 14:04
Przeczytaj także: Jeep Wrangler 4xe - profanacja czy znak czasów?
Wrażenia z jazdy
Prezentowany Jeep jest jednym z ostatnich samochodów, którymi chciałbym wybrać się w daleką trasę. Przy wysokich prędkościach odczuwa się w nim za bardzo opory powietrza, na zakrętach przechyla się przesadnie na boki, jest kiepsko wyciszony, a zawieszenie w mało przyjemny sposób tłumi nierówności.
fot. mat. prasowe
Jeep Wrangler 2.8 CRD Rubicon - tył auta
Z drugiej strony to pierwsze auto, którego bym sobie życzył w najtrudniejszych warunkach, jakie nasza planeta widziała. I nie chodzi tu wcale o zwykłe zjechanie z asfaltu… Wrangler poradzi sobie wszędzie tam, gdzie inne terenowe auta będą miały spore problemy albo… w ogóle nie dojadą. 26-centymetrowy prześwit umożliwia brodzenie na głębokości pół metra. Ponadto jest w stanie pokonać wzniesienie nachylone pod kątem 45 stopni. To wszystko sprawia, że nawet mało doświadczony kierowca powinien sobie dać radę w średnio-zaawansowanym terenie.
Okiem przedsiębiorcy
Wrangler Rubicon (jak każdy inny Wrangler…) to propozycja dla prawdziwych pasjonatów off-roadu. Na takie auto decydują się osoby, które chcą wykorzystać jego potencjał w pełni, dlatego na rynku w Krakowie najprawdopodobniej go nie spotkamy. Ceny wersji 3-drzwiowej startują od 142 400 zł. Za topową odmianę Rubicon trzeba natomiast wydać co najmniej 172 100 zł. Okazja sezonu? Nic bardziej mylnego, ale jak widać auto jest warte tych pieniędzy.
Zainteresowani Wranglerem mogą zdecydować się na kredyt realizowany przez Fiat Bank. Okres umowy kredytowej może trwać od 12 do 96 miesięcy, raty mogą być równe lub malejące, a wpłata własna – już od 0%. Oprocentowanie zależy od indywidualnej sytuacji, dlatego o szczegóły należy pytać we własnym zakresie.
Osoby, które chcą kupić auto na firmę mogą zdecydować się na leasing operacyjny na okres od 23 do 59 miesięcy z minimalnym czynszem inicjalnym już od 0%. Oczywiście istnieje możliwość wliczenia ubezpieczenia samochodu AC/OC/NW w miesięczne raty leasingowe.
fot. mat. prasowe
Jeep Wrangler 2.8 CRD Rubicon - widok z boku
Auto objęte jest 2-letnią gwarancją podstawową bez limitu kilometrów. Ochrona antykorozyjna nadwozia trwa 7 lat – również bez limitu kilometrów.
Podsumowanie
Jeep Wrangler 2.8 CRD Rubicon nie uznaje sztuki kompromisu. To świetne auto terenowe, które w trudnych warunkach poza asfaltem potrafi zawstydzić dużo nowocześniejsze konstrukcje. Już od ponad 25 lat udowadnia, że treść przetrwa dużo dłużej niż forma.
1 2
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
SUV i crossover, czyli moda na sukces
-
Jeep Wrangler Unlimited 2.8 CRD Sahara - ekspert survivalu
-
Isuzu D-MAX 2.5 TD Dark do ciężkiej pracy
-
Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance
-
Jeep Wrangler Unlimited Arctic 2,8 CRD
-
Seat Alhambra 2,0 TDI CR 140 KM 4WD Style
-
BMW M135i
-
Mercedes-Benz E 220 d 4MATIC, po prostu świetny samochód
-
Ford Bronco Badlands, kultowa terenówka o surowym charakterze
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)