eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › BMW X4 xDrive30d skazany na sukces?

BMW X4 xDrive30d skazany na sukces?

2014-11-03 15:15

Przeczytaj także: Perfekcyjne BMW 750d xDrive


Wrażenia z jazdy


To zaskakujące, że inżynierom BMW udało się stworzyć tak wydajne zawieszenie (zarówno z tyłu jak i z przodu znajduje się układ wielowahaczowy). Mimo sporego prześwitu i wysokiej sylwetki, karoseria nie przechyla się przesadnie na boki. Auto zachowuje się stabilnie i przewidywalnie nawet podczas gwałtownej zmiany toru jazdy, co bez wątpienia jest również zasługą wspomnianego wyżej napędu xDrive. Wisienką na torcie jest, jak w każdym BMW, układ kierowniczy – pracujący z lekkim oporem, bardzo precyzyjny.

fot. mat. prasowe

BMW X4 xDrive30d - skrzynia biegów/panel sterowania

X4 ma jednak wiele twarzy, które ujawnia przełącznik znajdujący się na konsoli środkowej. Za jego pośrednictwem możemy wybrać jeden czterech trybów jazdy: Eco Pro, Comfort, Sport i Sport+.


X4 ma jednak wiele twarzy, które ujawnia przełącznik znajdujący się na konsoli środkowej. Za jego pośrednictwem możemy wybrać jeden czterech trybów jazdy: Eco Pro, Comfort, Sport i Sport+. I nie jest to chwyt marketingowy, tylko rzeczywista możliwość zmiany charakterystyki podzespołów samochodu. Przykładowo, w pierwszym trybie reakcja na gaz jest nieco uśpiona, ale dzięki temu możemy powalczyć o rekordowo niskie zużycie paliwa. Z kolei w ostatni pozwala na lekkie zarzucanie „tyłem” i wykorzystanie każdego z 258 koni, co idzie w parze z ostrzej pracującymi układem kierowniczym i skrzynią biegów. Dla każdego coś miłego.

Bawarska nowość to również bardzo wygodny samochód. Tak po prostu. Kabina jest świetnie wyciszona, sprzęt grający ma wyjątkowe brzmienie, a zawieszenie efektywnie tłumi nierówności. Dzięki tym wszystkim cechom, mamy do czynienia z autem kompletnym pod względem technologicznym.

Okiem przedsiębiorcy


BMW X4 to samochód, który ma reprezentować swojego właściciela. A to oznacza, że tani nie jest. Podstawowa wersja (xDrive20d) została wyceniona na 187 700 zł. Egzemplarz testowy z 3-litrowym turbodieslem, pakietem M i wieloma opcjami kosztuje natomiast 347 228 zł. To oczywiście bardzo dużo, ale X6 udowodniło, że wielu Polaków po prostu na to stać.

fot. mat. prasowe

BMW X4 xDrive30d - widok z boku

Nowy model prezentuje się jednak nieco zgrabniej ze względu na skromniejsze gabaryty 4671 mm długości, 1881 mm szerokości i 1624 mm wysokości.


I właśnie dla nich stworzono spory wachlarz finansowy. Oferta BMW obejmuje oczywiście kredyt, który może trwać nawet do 120 miesięcy. Dla przedsiębiorców przygotowano natomiast leasing od 6 do 60 miesięcy. Zarówno w przypadku kredytu jak i leasingu istnieją duże możliwości indywidualizacji, dlatego o szczegóły należy pytać we własnym zakresie.

Podsumowanie


Sukces X6 sprawia, że jestem spokojny o przyszłość X4. Nowe BMW wygląda bardzo dobrze i tak też jeździ. W wersji xDrive30d potrafi zaskoczyć wielu fanów szybkiej jazdy, ale też pozwala na zaoszczędzenie „paru gorszy” przy dystrybutorze paliwa. Fajne, kompletne auto.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: