eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Skoda Fabia Combi 1.2 TSI DSG Edition - szansa na sukces?

Skoda Fabia Combi 1.2 TSI DSG Edition - szansa na sukces?

2015-08-19 13:03

Przeczytaj także: Skoda Fabia Combi: jest lepiej niż było!


Wrażenia z jazdy


Nowa Fabia Combi jeździ znacznie dojrzalej niż poprzedniczka. Ma bardziej precyzyjny układ kierowniczy i lepiej zestrojone zawieszenie. Efektem tego jest nieco lepszy komfort jazdy i większa pewność podczas pokonywania zakrętów. Oczywiście cudów nie ma, ale nie jest to auto sportowe, więc trudno ich oczekiwać. Kilka dodatkowych słów należy poświęcić zespołowi napędowemu. Skrzynia i silnik to bardzo zgrany duet.

Wystarczające stado koni sprawia, że nawet komplet pasażerów nie psuje dynamiki auta. DSG jest oczywiście ukłonem w stronę komfortu – nie gubi się i zmienia biegi niemal nieodczuwalnie.
W mieście praktyczna Skoda spisuje się wręcz wzorowo. Jest zwrotna i bardzo przyjazna podczas parkowania (dobra widoczność, dzięki dużej liczbie przeszkleń). Mogłem też przekonać się (przez te upały!), że ma bardzo wydajną klimatyzację. Jedyna uwaga dotyczy wrażeń z jazdy autostradami i drogami szybkiego ruchu. Chodzi o wyciszenie kabiny, które powinno być nieco lepsze.

Okiem przedsiębiorcy


Ten model jest dedykowany zarówno klientom indywidualnym, jak i flotowym. Potwierdzeniem tych słów jest bardzo szeroki wachlarz wersji silnikowych i wyposażenia. Ceny Fabii Combi zaczynają się od 43 380 zł. Za tę kwotę otrzymamy podstawę (odmiana Active) z 75-konnym benzyniakiem pod maską. Testowany egzemplarz, czyli wariant Edition ze 110-konnym silnikiem TSI i skrzynią DSG kosztuje co najmniej 62 330 zł. Lista dodatków jest jednak długa i bez problemu można zbliżyć się do 70 tysięcy.

fot. mat. prasowe

Skoda Fabia Combi 1.2 TSI DSG Edition - pod maską

Pod maską kryje się benzynowy silniki TSI o pojemności 1,2 litra. Generuje on 110 KM (przy 4600 obr./min.) i 175 Nm (1400-4000 obr./min.)


Skoro auto ma zainteresować… każdego, ważny jest duży wachlarz finansowania. I taki też Skoda oferuje. W przypadku kredytu mamy trzy warianty: Kredyt 3,99% (wkład własny od 0% wartości auta, okres kredytowania od 12 do 84 miesięcy, raty równe lub malejące, prowizja bankowa 5%), Kredyt Niskich Rat (wkład własny od 0%, okres kredytowania 36 lub 48 miesięcy, prowizja bankowa 5%, oprocentowanie 3,99%, niskie miesięczne raty) i Kredyt 0% (wkład własny 50% wartości auta, okres kredytowania 36 miesięcy, raty stałe miesięczne, oprocentowanie 0%, prowizja bankowa 5%). Dla przedsiębiorców przygotowano natomiast dwie opcje leasingowe: Leasing Niskich Rat (opłata wstępna od 10 do 45%, okres spłaty 24, 36, 48 lub 60 miesięcy, wartość wykupu określana indywidualnie lub zwrot auta) oraz Leasing 102% (wkład własny od 10%, okres spłaty 24, 36, 48 lub 60 miesięcy, wartość wykupu od 1 do 25% wartości auta).

fot. mat. prasowe

Skoda Fabia Combi 1.2 TSI DSG Edition - sylwetka z przodu

Miłym dla oka elementem są 17-calowe, wieloramienne felgi.


Podsumowanie


Nowa Skoda Fabia Combi to dopracowane auto. Przyciąga nie tylko walorami praktycznymi, ale także przyjemną dla oka stylistyką, niezłymi właściwościami jezdnymi i szerokimi możliwościami konfiguracyjnymi. Bez wątpienia odniesie sukces. Prawdopodobnie jeszcze większy niż poprzednia generacja.

fot. mat. prasowe

Skoda Fabia Combi 1.2 TSI DSG Edition - tył

Fabia to jeden z najpopularniejszych modeli na polskim rynku samochodowym

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: