Mercedes-Benz Citan Furgon 109 CDI do ciężkiej pracy
2015-11-10 08:05
Przeczytaj także: Mercedes-Benz Citan 111 CDI - gwiazda wśród dostawczaków
Wrażenia z jazdy
Właściwości jezdne Citana nie przypominają mercedesowskich odmian AMG. To chyba nikogo nie dziwi...? Auto daje sobie radę, zarówno w mieście, jak i na autostradzie, co jest zasługą przyzwoitego silnika i współpracującej z nim skrzyni. Owszem, dodatkowe konie mechaniczne mogłyby się przydać, ale nie są koniecznością, chyba że bardzo często przewozimy ciężkie ładunki. Mimo niewielu przeszkleń, manewrowanie Citanem jest całkiem przyjemne. Duże lusterka boczne i czujniki parkowania to wystarczająca pomoc podczas parkowania. Istotną zaletą jest także przyzwoita zwrotność - 10,1 metra.
fot. mat. prasowe
Mercedes-Benz Citan Furgon 109 CDI - bagażnik
Układ kierowniczy ma zdecydowanie spokojne usposobienie, podobnie jak zawieszenie. Ani jedno, ani drugie nie zachęca do szybkiego pokonywania zakrętów, co nie zmienia faktu, że to zestawienie pozwala na dostateczne wyczucie zachowań pojazdu. A nie jest to norma w tym segmencie... Plus należy się także za przyzwoite tłumienie nierówności, a minus - za przeciętne wyciszenie.
fot. mat. prasowe
Mercedes-Benz Citan Furgon 109 CDI - z boku
Okiem przedsiębiorcy
Citan Furgon to propozycja dla firm - i małych, i dużych. Wersja z rozstawem osi o długości 2697 mm to wydatek co najmniej 67 158 zł z podatkiem VAT. Egzemplarz testowy z 90-konnym dieslem i kilkoma dodatkami kosztuje natomiast około 75 tysięcy. Nie jest to kwota zaporowa, ale trudno ją też uznać za okazję.
fot. mat. prasowe
Mercedes-Benz Citan Furgon 109 CDI - z przodu
Zakup Mercedesa może być realizowany za pośrednictwem kredytu. Warunki umowy obejmują okres od 12 do 72 miesięcy i raty równe lub malejące. Istnieje także możliwość wybrania opcji z ostatnią ratą balonową. Dla przedsiębiorców przygotowano także leasing z umową od 24 do 60 miesięcy. Obie oferty mogą być realizowane w polskich złotych lub euro.
fot. mat. prasowe
Mercedes-Benz Citan Furgon 109 CDI - z boku i przodu
Podsumowanie
Mercedes-Benz Citan nie jest synonimem prestiżu, a kompanem do ciężkiej pracy. Mimo pokrewieństwa z Renault Kangoo, ma swój charakter. To oszczędny i przyjazny w użytkowaniu samochód, który sprawdzi się wielu "dostawczych" rolach.
fot. mat. prasowe
Mercedes-Benz Citan Furgon 109 CDI - przód
1 2
oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Mercedes-Benz Citan Mixto 111 CDI rozsądną propozycją dla biznesu
-
Mercedes-Benz E 220 d 4MATIC, po prostu świetny samochód
-
Mercedes-Benz GLE 350 de 4MATIC, stara szkoła w nowym wydaniu
-
Mercedes-Benz CLE 300 4MATIC Coupe
-
Mercedes-Benz GLC Coupe 300 e 4MATIC
-
Mercedes-Benz A 220 4MATIC
-
Mercedes-Benz GLC 220 d 4MATIC
-
Mercedes-Benz C 300 d 4MATIC to bardzo udane auto
-
Mercedes-Benz C 220 d 4MATIC All-Terrain
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)