-
3 lata czekania na nowy samochód i szyby "na korbki". To nie prima aprilis
... wydzielonych miejsc do ładowania elektryków przez każdy budynek użyteczności publicznej (np. supermarket, galerię handlową, urząd, stadion czy uniwersytet) od 2025 roku, o ile obiekt ten ma przynajmniej 20 miejsc parkingowych. Kolejny przykład to obowiązkowa elektryfikacja 50% floty administracji publicznej i 30% floty samorządów również od roku ...
-
Auta elektryczne: albo Tesla albo Dacia Spring?
... flota administracji publicznej, a w 30% - flota samorządów. Dzięki impulsom legislacyjnym przyspiesza też budowa infrastruktury dla ładowania, której niedobór uważany jest za jeden z głównych hamulców rozwoju elektromobilności w Polsce. Zgodnie z Ustawą o elektromobilności, od 2025 r. każdy budynek użyteczności publicznej, posiadający co ...
-
Stacje ładowania elektryków: jest szansa na istotny rozwój infrasktruktury?
... , aby taki cel osiągnąć. Ustawa przeszła niezauważona … Co ciekawe, obiekty użyteczności publicznej, które są w budowie lub rozbudowie, już od ponad roku, dokładnie ... % wartości budynku, nie wliczając wartości gruntu, na którym usytuowane są budynek i parking, oraz gdy koszty instalacji punktów ładowania i infrastruktury kanałowej nie przekraczają 7% ...