eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Wszechstronny Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift Titanium

Wszechstronny Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift Titanium

2015-10-14 13:47

Przeczytaj także: Ford Mondeo 2.0 Hybrid Titanium godny uwagi


Wrażenia z jazdy


Mondeo jest prawdziwym długodystansowcem. Bez względu na wersję. W tej odmianie uchodzi za wzór w swoim środowisku. Mocny i elastyczny silnik świetnie współpracuje z kulturalnym, inteligentnym automatem. Wyprzedzanie, przy każdej prędkości, nie należy więc do uciążliwych zadań. Co równie istotne, wyciszenie kabiny pozwala na swobodną konwersację, nawet na placu budowy...

fot. mat. prasowe

Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift Titanium - z boku

Mondeo jest prawdziwym długodystansowcem. Bez względu na wersję.


Kolejny zgrany duet to precyzyjny układ kierowniczy i adaptacyjne zawieszenie. Testowany Ford świetnie wpisuje się w zakręty, ukrywając typowe dla aut przednionapędowych tendencje do podsterowności. A nie jest to takie łatwe, gdy niemal cały ciężar spoczywa na przedniej osi. Brawa dla inżynierów. Co ciekawe, dobre prowadzenie nie rodzi konsekwencji w postaci utraty komfortu. Tłumienie nierówności stoi bowiem na świetnym poziomie.

fot. mat. prasowe

Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift Titanium - z przodu

Przód auta z charakterystycznym grillem i rekinimi reflektorami robi robotę! Ta część karoserii wręcz emanuje dynamiką.


Warto zaznaczyć, że ten egzemplarz został wyposażony w szereg systemów bezpieczeństwa. Wśród nich znajdują się aktywny tempomat, Pre-Collision Assist (system wspomagający kierowcę w zmniejszaniu lub unikaniu kolizji, potrafiący ostrzegać, a nawet samodzielnie hamować), Blind Spot Information (system monitorujący martwe pole) i Ford Dynamic LED, czyli w pełni diodowe, skrętne reflektory. Pragnę także wspomnieć o opcjonalnym zestawie audio, który zadowoli nawet audiofila. Świetny kompan podróży!

fot. mat. prasowe

Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift Titanium - przód

Testowany Ford świetnie wpisuje się w zakręty, ukrywając typowe dla aut przednionapędowych tendencje do podsterowności.


Okiem przedsiębiorcy


Pewnie zastanawiacie się ile to wszystko kosztuje. Pewnie domyślacie się, że sporo. I macie rację. Fordowskiego przedstawiciela segmentu D można mieć już za 85 900 zł. Pod maską będzie jednak litrowy Ecoboost, a w kabinie - praktycznie podstawowe wyposażenie. Ceny egzemplarzy ze 180-konnym TDCi, automatem i napędem na przód rozpoczynają się od 117 900 zł. Najbogatsza wersja, czyli Titanium kosztuje natomiast 128 700 zł. Z kolei "sztuka" biorąca udział w teście, wyposażona w niemal wszystkie dodatki, to wydatek ponad 180 tysięcy.

fot. mat. prasowe

Ford Mondeo 2.0 TDCi PowerShift Titanium - z przodu, fot.2

Fordowskiego przedstawiciela segmentu D można mieć już za 85 900 zł.


Warunki finansowania muszą więc być godne. I takie są, co potwierdza duży udział marki na rynku flotowym. W przypadku kredytu, można liczyć na umowę od 6 do 60 miesięcy z opłatą wstępną od 10%. W wyjątkowych okolicznościach istnieje możliwość "skredytowania" 100% wartości pojazdu. Warto zaznaczyć, że raty mogą być równe lub malejące. Z kolei leasing może trwać nawet do 84 miesięcy z opłatą wstępną od 1%. Raty są stałe lub dostosowane do własnych potrzeb (waluta PLN lub EUR).

Podsumowanie


Mondeo to oferta dla klientów indywidualnych, jak i flotowych. Swoim wszechstronnym charakterem potrafi sobie zjednać zarówno kierowców, jak i pasażerów. A to nie lada wyczyn. W prezentowanej wersji może być autem głowy rodziny, oczekującej maksymalnego bezpieczeństwa, ale także dyrektora, który potrzebuje komfortowego połykacza kilometrów. Auto zdecydowanie godne polecenia.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: