eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive dla prezesów bez kompleksów

Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive dla prezesów bez kompleksów

2015-12-20 00:40

Przeczytaj także: Hyundai i20 Coupe 1.2 MPI Comfort sportowy tylko z wyglądu


Wrażenia z jazdy


Wsiadam za kierownicę, wciskam START i... cisza. Jednostka napędowa ma w sobie na tyle dużo kultury, że podczas odpalania niemal wcale nie informuje o swoim istnieniu. Krótka przejażdżka potwierdza te słowa. To też zasługa genialnego, naprawdę genialnego wyciszenia. Kabina jest praktycznie odseparowana od świata zewnętrznego. Nawet przy autostradowych prędkościach nie słychać tego, co się dzieje wokół auta.

fot. mat. prasowe

Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive - z boku

Genesis ma 4990 mm długości i 1890 mm szerokości.


Jeśli już "mowa" o prędkościach to warto wspomnieć o drzemiącym w silniku potencjale. Ponad 300 KM pod maską to już na tyle duża wartość, że nawet w limuzynie nie pozwala na problemy z wyprzedzaniem. A jak zachowuje się automat? Jest bardzo płynny, ale po gwałtownym wciśnięciu pedału gazu powinien reagować nieco szybciej. Pamiętajmy jednak, że topowy Hyundai ma przede wszystkim bezpiecznie przewozić podróżnych. A to zapewnia napęd HTRAC, który inteligentnie rozdziela moc pomiędzy osiami.

fot. mat. prasowe

Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive - tył

Pod elektryczną klapą kryje się 493 litrów wolnej przestrzeni.


Osobnym tematem jest komfort jazdy. W testowanym Hyundaiu zastosowano układ wielowahaczowy. Został on tak dopracowany, że nie można się do niczego przyczepić. Właśnie trwa gruntowna przebudowa ulicy przy której mieszkam. Pokonywanie jej normalnym samochodem często przypomina (w sposób zdecydowanie nieprzyjemny) o niedawno spożytym posiłku. W Genesisie tego problemu praktycznie nie ma. Auto pokonuje nierówności jakby były bardzo drobne albo wcale nie istniały. Brawa dla inżynierów!

fot. mat. prasowe

Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive - przód

Genesis to rozsądna alternatywa dla popularnych limuzyn.


Okiem przedsiębiorcy


Oferta Genesisa obejmuje nie tylko jeden silnik. Jedna jest także skrzynia biegów. No i poziom wyposażenia... Tak, klient nie musi konfigurować swego własnego egzemplarza, bo jest on już skonfigurowany. Cena? 299 000 zł. Na pierwszy rzut oka to dość dużo. Ale tylko na pierwszy... W aucie jest już bowiem wszystko, co może się znaleźć, ponieważ Hyundai nie oferuje do tego modelu dodatkowych opcji. Koreańczycy wyszli z założenia, że limuzyna musi mieć już "full" w standardzie.

Ważne jest zatem finansowanie. W ofercie jest oczywiście kredyt, ale dla Genesisa kluczowym wariantem jest leasing. W wydaniu Hyundaia charakteryzuje się on wpłatą początkową od 0%, okresem umowy od 12 do 60 miesięcy lub od 24 w przypadku leasingu operacyjnego. Pozostałe warunki dostosowywane są indywidualnie, dlatego o szczegóły należy pytać we własnym zakresie.

Podsumowanie


Genesis to rozsądna alternatywa dla popularnych limuzyn. Jest duży, komfortowy i przy tym poziomie wyposażenia - także rozsądnie wyceniony. Aby się do niego przekonać, trzeba odbyć jazdę testową. Propozycja dla prezesów bez kompleksów...
Przeczytaj także: Hyundai Kona 1.6 T-GDI N Line Hyundai Kona 1.6 T-GDI N Line

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (1)

  • narinea / 2015-12-28 12:36:03

    Coś mi się wydaje że prezesi jednak wolą prawdziwą, sprawdzoną już klasę premium Infiniti Q50 niż plastikową jakość koreńskiego auta. odpowiedz ] [ cytuj ]

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: