eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoAktualności motoryzacyjne › Polska premiera Peugeota 301

Polska premiera Peugeota 301

2013-02-01 00:10

Polska premiera Peugeota 301

Peugeot 301 - zdjęcie z boku © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (17)

Po kilkudziesięciu tysiącach kilometrów tzw. Route 301, Peugeot 301 zajechał do polskich salonów. Zanim trafi w ręce klientów, najpierw musiał przejść przez ręce dziennikarzy...

Przeczytaj także: Nowy Peugeot 301

- Rok 2012 był dla koncernu PSA rokiem Peugeota 208. Ten powinien być rokiem modelu 301 – mówił w trakcie prasowej prezentacji Guillaume Ducrest, dyrektor generalny marki Peugeot.

Nowy Peugeot 301 stanowi idealną ilustrację globalizacji PSA i gotowości do zdobywania nowych rynków. Model został zaprojektowany tak, aby trafić w gusta szerokiego grona odbiorców, poszukujących atrakcyjnego i przystępnego cenowo auta o nadwoziu typu sedan.

- Peugeot 301 oferuje nowoczesną stylistykę i wyposażenie starannie dobrane do oczekiwań klientów z różnych rynków. A dlaczego sedan? No cóż, praktycznie na wszystkich rynkach poza starą Europą, auta tego typu to pojazdy wolumenowe – mówił Guillaume Bienassis, dyrektor marketingu Peugeot Polska.

fot. mat. prasowe

Peugeot 301 - zdjęcie z boku

Nowy Peugeot 301 oferuje nowoczesną stylistykę i wyposażenie starannie dobrane do oczekiwań klientów.


– To nasza odpowiedź na zapotrzebowanie. Kto kupi to auto? Cel to gospodarstwo domowe z jednym autem i niezbyt wysokim dochodem. Samochód ma być do pracy, ale w weekendy musi służyć, jako auto rodzinne.

Peugeot 301, na co wszyscy zwracali uwagę, został przystosowany do użytkowania w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach (kraje o gorącym lub zimnym klimacie, kiepski stan infrastruktury drogowej). Ma bowiem stosunkowo wysoki prześwit, a w kilku miejscach, dla łatwości obsługi, nity zastąpiono połączeniami rozłącznymi, czyli śrubami. Zabezpieczeniem przed pyłem, ale i zimnem są zaś podwójne uszczelki.

fot. mat. prasowe

Peugeot 301 - wnętrze

Nowy model oferuje obszerną kabinę pasażerską, wyprzedzając konkurencję z całego segmentu.


Dzięki nadwoziu o długości 4,44 metra, nowy model oferuje obszerną kabinę pasażerską, wyprzedzając konkurencję z całego segmentu. Innymi słowy, 301 wyznacza standardy w swojej klasie, dzięki przestrzeni dla podróżnych tylnego rzędu foteli (pod względem ilości miejsca na nogi aż 121 mm) oraz rekordowo pojemnemu, 640-litrowemu bagażnikowi. Dodatkowo funkcjonalność przestrzeni bagażowej powiększa jego regularny, prostokątny kształt. Po złożeniu tylnych foteli całkowita pojemność bagażnika powiększa się do 1038 dm3

Dla Peugeot 301 przewidziano 3 różne jednostki napędowe. Znajdą się w niej 2 silniki benzynowe i jeden wysokoprężny – 1,2 VTi (53 kW/72 KM) z przekładnią manualną lub zautomatyzowaną, 1,6 VTi (85 kW/115 KM) z przekładnią manualną lub automatyczną, 1,6 HDi (68 kW/92 KM) z przekładnią manualną.

fot. mat. prasowe

Peugeot 301 - silnik

Pod maską testowanego w dniu premiery auta pracował silnik benzynowy 1,6 VTi o mocy 115 KM z automatyczną skrzynią biegów.


Przeczytaj także: Nowy Peugeot 301 Nowy Peugeot 301

 

1 2

następna

oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl NaMasce.pl

Ford Kuga 2013

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: