eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoAktualności motoryzacyjne › Nowy Peugeot 301

Nowy Peugeot 301

2013-01-29 12:59

Nowy Peugeot 301

Peugeot 301 © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (3)

Peugeot 301 to nowy sedan, który ma trafić w gusta szerokiego grona odbiorców, poszukujących atrakcyjnego i przystępnego cenowo auta rodzinnego. Model 301 został przystosowany do użytkowania w każdych, nawet najtrudniejszych warunkach (kraje o gorącym lub zimnym klimacie, kiepski stan infrastruktury drogowej itd.).

Przeczytaj także: Nowy Peugeot 301

Dzięki nadwoziu o długości 4,44 m, nowy model oferuje obszerną kabinę pasażerską, wyprzedzając pod względem przestronności konkurencję z segmentu. Innymi słowy, 301 wyznacza standardy w swojej klasie, dzięki:
  • rekordowej przestrzeni dla pasażerów tylnego rzędu foteli pod względem ilości miejsca na nogi (121 mm),
  • rekordowo pojemnemu, 640-litrowemu bagażnikowi,
  • przewidywalnej i bezpiecznej charakterystyce prowadzenia oraz wysokiemu komfortowi jazdy; bogate doświadczenie i wiedza Peugeot gwarantują również najwyższą przyjemność z jazdy,
  • szerokiej gamie rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa: systemy ESP i ABS, do czterech poduszek powietrznych, układ wspomagania awaryjnego hamowania, system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX itd.

fot. mat. prasowe

Nowy model Peugeot 301

Peugeot 301 z jednostką napędową 1,2 VTi 53 kW (72 KM) z przekładnią manualną lub zautomatyzowaną


Dla Peugeot 301 przewidziano gamę najnowszych jednostek napędowych. Znajdą się w niej silniki benzynowe i wysokoprężne o mocy od 72 do 115 KM, spełniające oczekiwania szerokiego grona klientów z różnych regionów świata i mogące współpracować z ręcznymi, półautomatycznymi lub automatycznymi przekładniami. Są to:
  • 1,2 VTi 53 kW (72 KM) z przekładnią manualną lub zautomatyzowaną,
  • 1,6 VTi 85 kW (115 KM) z przekładnią manualną lub automatyczną,
  • 1,6 HDi 68 kW (92 KM) z przekładnią manualną.

Jako symbol nowoczesności, Peugeot 301 zostaje drugim, po modelu 208, pojazdem marki napędzanym przez rodzinę trzycylindrowych silników (1,2 l VTi), które dzięki zastosowanej technologii łączą przyjemność jazdy z niewielkim zapotrzebowaniem na paliwo.

fot. mat. prasowe

Peugeot 301

Peugeot 301 z jednostką napędową 1,6 VTi 85 kW (115 KM) z przekładnią manualną lub automatyczną


Model 301 w wyposażeniu oferuje również szereg nowoczesnych rozwiązań, odpowiadających za łatwe i wygodne użytkowanie samochodu, jak m.in. klimatyzacja, zestaw audio MP3 z portem USB oraz możliwością podłączenia zestawu głośnomówiącego Bluetooth, system zdalnego otwierania pokrywy bagażnika czy system wspomagania parkowania tyłem.

fot. mat. prasowe

Nowy Peugeot 301

Nowy Peugeot 301 - wnętrze


Nowy Peugeot 301, który będzie produkowany w europejskiej fabryce firmy w hiszpańskim Vigo, zadebiutuje podczas dni prasowych zbliżającego się Salonu Samochodowego w Paryżu. 1 listopada tego roku pojazd wejdzie do sprzedaży w Turcji, a następnie na rynkach Europy Środkowej i Wschodniej, Rosji, Ukrainy, Grecji, Afryki Północno-Zachodniej (Maghreb), Środkowego Wschodu, Zatoki Perskiej i krajów afrykańskich. Auto będzie ponadto sprzedawane na niektórych rynkach Ameryki Łacińskiej, a w drugiej fazie ekspansji – także w Chinach.

Najtańsza wersja Access 1,2 VTI 72 KM kosztuje w Polsce 39 900 zł. Za bazowego diesla 1,6 HDI 92 KM FAP Access trzeba natomiast zapłacić 49 900 zł.

Przeczytaj także: Polska premiera Peugeota 301 Polska premiera Peugeota 301

oprac. : Moto Target

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: