eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Lancia Delta 1,8 Turbojet 16V Sportronic Platinum

Lancia Delta 1,8 Turbojet 16V Sportronic Platinum

2013-04-29 13:41

Lancia Delta 1,8 Turbojet 16V Sportronic Platinum

Lancia Delta 1,8 Turbojet 16V Sportronic Platinum © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (16)

Praktycznie każdy liczący się w świecie motoryzacyjnym producent ma w swojej ofercie samochód kompaktowy. Propozycji jest więc na tyle dużo, że wybranie konkretnego modelu może trwać całe miesiące. Jeśli ktoś szuka frajdy z jazdy, bez wątpienia postawi na BMW serii 1. Osoby ceniące solidność i dyskretny prestiż zdecydują się na Audi A3. Zwolennicy dynamicznej linii nadwozia wybiorą pewnie Mercedesa klasy A. Z kolei „zieloni” klienci zapukają do drzwi Lexusa, by odebrać CT 200h. A co się stanie, gdy wymieszamy wszystkie te koncepcje i dorzucimy dawkę indywidualizmu? Wtedy przed oczami ukaże się Lancia Delta 1,8 Turbojet 16V Sportronic Palatinum.

Przeczytaj także: Seat Alhambra 2,0 TDI CR 140 KM 4WD Style

Karoseria

Kompaktowa Lancia jest wśród nas dobrych kilka lat. Mimo tego dalej zwraca na siebie uwagę. Karoseria wciąż prezentuje się okazale, co uwydatniają pięknie wystylizowane reflektory, spory grill i wszechobecne chromowane wstawki – wyraźnie czuć dbałość o detale. Z tyłu rzucają się w oczy ciekawie wkomponowane lampy i szyba zachodząca na klapę bagażnika. Delta nie sprawia jednak wrażenia wielkiego samochodu. Ona po prostu jest wielka! Ponad 4,5 metra długości to rekord w klasie kompaktowych hatchbacków.

fot. mat. prasowe

Lancia Delta 1,8 Turbojet 16V Sportronic Platinum - zdjęcie nr 2

Karoseria wciąż prezentuje się okazale, co uwydatniają pięknie wystylizowane reflektory, spory grill i wszechobecne chromowane wstawki.


Wnętrze

Poważne gabaryty auta skrywają całkiem przestronne wnętrze. Ale po kolei. Kokpit został wykonany z materiałów bardzo przyzwoitej jakości. Warto dodać, że spasowanie wszystkich elementów jest na tyle dobre, iż nie ma tu mowy o żadnych dziwnych odgłosach. Konsola centralna zdradza pochodzenie auta – wyraźnie widać pokrewieństwo z Fiatem Bravo. To jednak żadna wada. Wszystkie przełączniki rozmieszczone są ergonomicznie, co ułatwia obsługę urządzeń pokładowych.

Na największe słowa uznania zasługują przednie fotele. Są bardzo duże, mają odpowiednią twardość i zakres regulacji. Do tego świetnie wyglądają! Najbardziej zaskakuje natomiast tylna kanapa. Jest nie tylko wyjątkowo przestronna, ale także praktyczna. Oprócz możliwości przesuwania, można również pochylać jej oparcie. Dzięki temu, w zależności od potrzeb możemy powiększyć bagażnik lub udostępnić więcej miejsca podróżnym - na tę chwilę próżno szukać bardziej przestronnego kompaktowego hatchbacka. Jeśli już wspomniałem o bagażniku, dodam, że w podstawowej konfiguracji pomieści od 380 do 465 litrów – wszystko zależy od ustawienia tylnej kanapy.

fot. mat. prasowe

Lancia Delta 1,8 Turbojet 16V Sportronic Platinum - wnętrze

Kokpit został wykonany z materiałów bardzo przyzwoitej jakości. Warto dodać, że spasowanie wszystkich elementów jest na tyle dobre, iż nie ma tu mowy o żadnych dziwnych odgłosach.


 

1 2

następna

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: