-
Mój Elektryk - podsumowanie programu
... udzielenie dofinansowania dla 3424 leasingobiorców. Kwota całościowa jaką dotąd rozdysponowano Budżet programu wynosi 700 mln zł. Do tej pory wypłacono łącznie ... wykonania warunków umowy – mówi Paweł Mirowski. Z 400 mln zł na dotacje ze środków udostępnionych bankom z przeznaczeniem na dopłatę do opłat ustalanych w umowach leasingu w rozumieniu art ...
-
2280 nowych aut elektrycznych zarejestrowano w czerwcu 2024
... wzrost rejestracji aut elektrycznych było zamieszanie wokół programu „Mój Elektryk”. Pod koniec maja Carsmile ujawnił, że większość pieniędzy przeznaczonych na dotacje do zakupu pojazdów elektrycznych w leasingu i wynajmie długoterminowym została już wykorzystana. Z 600 mln zł przeznaczonych na ten cel, według stanu na ...
-
Ruszają dopłaty do aut elektrycznych. Ile i na co dostaniemy pieniędzy?
... Paliw Alternatywnych. Dotacje na auta elektryczne dla taksówkarzy Kolejny z programów NFOŚiGW - „Koliber – taxi dobre dla klimatu – pilotaż” – jest dedykowany taksówkarzom. Budżet w ... (N1)”. Oprócz zakupu pojazdów, również i ten instrument przewiduje dotacje na nabycie punktu ładowania o mocy 22 kW. Budżet programu ustalono na 70 mln zł. ...
-
760 punktów ładowania aut elektrycznych tylko w listopadzie
... . Pierwsze dotacje na budowę stacji ładowania Drugą przyczyną wysypu nowych punktów ładowania jest okres upływający od uruchomienia programu priorytetowego „Wsparcie infrastruktury do ładowania pojazdów elektrycznych i infrastruktury do tankowania wodoru”. Pierwszy nabór wniosków do tego programu rozpoczęto w styczniu 2022 r., a jego budżet wynosi ...
-
Co 3. Polak rozważa zakup samochodu elektrycznego
... środki w wysokości od 50 do 100 tys. zł. 27,6% badanych zadeklarowało budżet na poziomie od 100 do 150 tys. zł. Osoby ... o 31%, w 2020 r. o 26% zaś w 2021 – już tylko o 22%. Już teraz znaczną redukcję ceny katalogowej zapewniają dotacje ze środków NFOŚiGW, a w przekroju większości segmentów koszty nabycia pojazdów elektrycznych i spalinowych ...


2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność