-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... do tego social mediów częściej niż kiedykolwiek w historii. - Analizy McCann Worldgroup pokazują, że także w Polsce social media zaczynają odgrywać coraz większą rolę na rynku motoryzacyjnym. Facebook staje się niekwestionowanym źródłem informacji i konsumenckich opinii o samochodach, ale także potężnym narzędziem w rękach marketerów. Dzięki ...
-
Czego brakuje zawodowym kierowcom?
... 55 lat. Lojalność jest przereklamowana? Jak wynika z raportu „Zarobki kierowców zawodowych w Polsce” wśród kierowców występuje dość duża rotacja pracowników. Aż 76% kierowców nie pracuje u ... wpływ na zatrudnienie się w danej firmie są opinie na jej temat. Wśród Facebook’owych grup zrzeszających kierowców zawodowych, czy też na forach branżowych ...
-
Nowe BMW serii 1
... takich jak Real Time Traffic Information oraz aplikacje do odbioru radia internetowego i komunikacji przez serwisy Facebook i Twister. W standardowym wyposażeniu znajduje się także bogaty pakiet technologii BMW EfficientDynamics m.in. z funkcją Auto ... . Obie linie stylistyczne BMW Sport Line i BMW Urban Line są dostępne w salonach dilerskich w Polsce ...