-
Urokliwe Audi A7 Sportback 3.0 TDI S tronic quattro
... Czego chcieć więcej? Oczywiście, że mocy. A tej w prezentowanym A7 nie brakuje. Pod maską testowanego egzemplarza pracuje bowiem 3-litrowa jednostka wysokoprężna z rodziny TDI generująca 272 KM (od ... spłata w ratach/całości) oraz Classic Credit (wkład własny od 0%, okres kredytowania od 12 do 84 miesięcy, raty dostosowywane indywidualnie, ...
-
Renault Captur 1.2 TCe EDC Helly Hansen skazany na sukces?
... się tez sporo miejsca w schowkach w kabinie i bagażniku. I tu Renault nie zawiodło. Od pojemnego i bardzo pomysłowego schowka (szuflady przed pasażerem), poprzez kilka innych w schowków i schoweczków ... auto smakujemy jak najdłużej. I po raz pierwszy od lat nie mamy się absolutnie do czego przyczepić. Captur dobrze wygląda, nieźle jeździ po twardym ...
-
Fiat Fiorino 1.3 MultiJet Adventure, mały lecz pojemny
... Czego brakuje? Oczywiście lepszego wyciszenia, ale to już normalne w tego typu samochodach. Okiem przedsiębiorcy Kwestie finansowe nigdy nie są wesołe, ale w tym przypadku nie ma się czym martwić. Ceny Fiorino rozpoczynają się już od ... się zarówno nad kredytem (minimalna wpłata już od 0%), jak i leasingiem. Wszystkie umowy realizowane są przez Fiat ...
-
Ford Tourneo Connect 1.6 TDCI - furgonetka czy van?
... jest połapać się o co w tym wszystkim chodzi. W końcu mamy całkiem sporo do wyboru: od małego Couriera, aż po klasycznego i potężnego Transita. W nasze ręce trafił Connect, ... warto wspomnieć o pojemności bagażnika. Na tym polu Ford nie ma się czego wstydzić. W wariancie 7-osobowym otrzymamy całkiem przyzwoite 322 litry, które powinny wystarczyć ...
-
Infiniti Q50 2.0 T AT ma dwie twarze
... Najwięcej, pod względem estetycznym, dzieję się z przodu auta, gdzie przetłoczeni sięgają od zderzak aż do przedniej szyby. Razem ze sporym grillem i agresywnymi reflektorami ... nafaszerowane elektroniką. Widać ją już po otwarciu drzwi ale po kolei. To czego nie widać to innowacyjne połączenie kierownicy z kołami za pomocą elektroniki. Direct ...
-
MINI One D dla indywidualistów
... współpracuje z 6-biegową skrzynią manualną. Wykrzesano z niej 95 KM (przy 4000 obr./min.) i 220 Nm (od 1750 obr./min.). Te dane może nie powalają, ale trzeba pamiętać, ... przy tym dodać, że w dziedzinie „ekonomii silnikowej”, prezentowana wersja nie ma się czego wstydzić. Średnie spalanie z całego testu wyniosło dokładnie 5,9 litra, co trzeba uznać ...
-
Mocno odświeżony Ford Focus 1.5 EcoBoost Titanium
... czego nie zrozumiemy, wytłumaczą ideogramy. Krótko mówiąc, nareszcie… Auto oferuje też zdecydowanie lepszy komfort akustyczny od poprzednika. Od ...
-
Awangardowy Citroen C4 Picasso 1.6 THP AT Exclusive
... bezpieczeństwo. Także ekonomiczne… W tej dziedzinie testowany Citroen też nie ma się czego wstydzić. Według producenta, średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym to 5,6 litra na 100 km ... że zainteresowani kupnem mogą zdecydować się na kredyt. Okres umowy może trwać od 6 do nawet 96 miesięcy, przy wpłacie własnej minimum 10%. Oferta obejmuje również ...
-
Skoda Fabia 1.0 LPG - tanio, ale bardzo prosto
... muszę przyznać na pewno – rzeczywiście zmieniło się wszystko. Niby bryła widziana z daleka od razu podpowiada z jakim dokładnie autem mamy do czynienia, ale z bliska każdy, ... komfortowa. Czytanie przez układ kierowniczy poleceń kierowcy zdaje się nie odbiegać od tego, do czego przyzwyczaił nas koncern VAG. Mam jednak małą uwagę. Jazda z prędkością ...
-
Stylowy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech EAT6 Allure
... litra, która generuje 130 KM (przy 5500 obr./min) i 230 Nm (od 1750 obrotów). Współpracuje ona z nową, sześciobiegową przekładnią automatyczną. Nie jest to jednak ... kombi prowadzi się… zaskakująco. Dodam, że zaskakująco dobrze. Inżynierowie wykonali świetną pracę, czego efektem są bardzo przyzwoite właściwości jezdne. Układ kierowniczy szybko reaguje ...
-
Egzotyczny SsangYong Rodius 2.0 e-XDi E-Tronic 4WD Sapphire
... jest komputer pokładowy obsługiwany za pośrednictwem przycisku znacznie oddalonego od kierowcy (przed kierownicą). Druga sprawa to obsługa wycieraczek. Przednie ... od 1500 obr./min.). Moc trafia na wszystkie cztery koła (4x4) za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni automatycznej. Owszem, nie jest to zbyt nowoczesny zestaw, ale przynajmniej wiemy, czego ...
-
Debiutuje SsangYong Tivoli
... czego przyczepić. Ba, Tivoli naprawdę mi się podoba! W pierwszym okresie SsangYong Tivoli będzie dostępny jedynie z przednim napędem, ale producent zapowiada także wersję 4x4. Do napędu przewidziano silniki benzynowe i wysokoprężne o pojemności skokowej 1,6 litra. Nowy czterocylindrowy silnik benzyniak o mocy 128 KM (od ... ma się czego wstydzić. Przy ...
-
Lexus NX 300 H Prestige – luksusowy samuraj
... ten świeży crossover w odmianie hybrydowym w białym lakierze i najwyższą wersją wyposażenia – Prestige. Czego chcieć więcej – niczego, tylko się cieszyć! Tak właśnie robiłem ... gubiąca się w Polsce i z przestarzałym designem), aplikacje internetowe (StreetView), świetne audio od Marka Levinsona, czy łączność telefonu z autem za pomocą BT. Lexus NX ...
-
Hyundai i10 idealny w mieście
... niektórych aspektach jest lepszy od swojej konkurencji, w niektórych niestety nie. Pozytywne jest jednak to, że koreańskie auto w ogóle nie odbiega od tego, do czego przyzwyczaili nas jego rywale z Europy i jest dla nich godną alternatywą. To, czy klient w salonie postawi na Hyundai będzie zależeć już tylko od ...
-
Olśniewający Mercedes CLA 250 4Matic
... 100 % wynagradza odejście marki ze Stuttgartu od tego rozwiązania. Jeżeli jesteśmy już przy ... od wytrzepania mnie na wertepach, bardziej cenię komfort w mniej sportowym wydaniu. Co jednak ciekawe, nie brakuje przecież CLA na polskich ulicach. Widocznie za 10 lat, gdy dopadnie mnie kryzys wieku średniego, na nowo zrozumiem sens jego istnienia, czego ...
-
Renault Megane GT 220 to istny dzikus
... name", praktycznie nie oddzielając kombi z silnikami pozwalającymi na rodzinną jazdę bez szaleństw od tego przecinaka. 220-konne Megane ma z zewnątrz jedynie większe, 18-calowe felgi, na które naciągnięto ... nie różni się specjalnie od cywilnych wersji, ale szczerze mówiąc nie ma się też do czego przepić - jak na auto, które już od kilku lat świeci ...
-
Volkswagen Jetta 2.0 TDI DSG Highline po kuracji odmładzającej
... od 1 do 25%. Podsumowanie Volkswagen Jetta to sztandarowy przedstawiciel kompaktowych sedanów. Wygląda elegancko i nie ma przesadnie słabych stron. W prezentowanej wersji jest świetnie wyposażony i dynamiczny, ale kosztuje zdecydowanie za dużo. Warto zatem zrezygnować z kilku opcji wyposażenia i negocjować w salonach sprzedaży, bo jest z czego ...
-
Mercedes-Benz Citan Mixto 111 CDI rozsądną propozycją dla biznesu
... czego wstydzić. Średnie zużycie paliwa, według deklaracji producenta wynosi 4,7 litra. W realnym świecie, jest nieco wyższe. Średnia z naszego testu wyniosła 5,7 litra. Wynik, mimo że nieco wyższy od ... finansowy dla swoich klientów. W przypadku kredytu, okres umowy może trwać od 12 do 72 miesięcy. Z kolei dla przedsiębiorców Mercedes stworzył leasing ...
-
Ford Focus ST diesel sprawia zabójcze wrażenie
... na dotykowy ekran, który sprawdza się dobrze, jest czytelny i jedyne, czego mu brakuje to pokrętła między siedzeniami, o czym zresztą już pisałem w teście ... Focusa z rasowym wyglądem, perfekcyjnie sportowo ustawionym zawieszeniem i sportowymi hamulcami, otrzyma od inżynierów Forda całkiem fajnie brzmiący (jak na diesla) układ wydechowy, który lubi ...
-
Ford Mondeo Hybrid idealny do flot
... ogóle Ford wziął silnik elektryczny w tej Hybrydzie? Nie prostszego – zapożyczył go od braci Amerykanów, z firmy matki za Oceanem. Dlatego samochód, który powstaje w hiszpańskiej ... z funkcją Light Beam, to ich szybkość przełączania się w niczym nie odbiega od tego, czego nie mogłem niedawno nachwalić się po teście wspomnianego Mercedesa. Z innych ...
-
Peugeot 208 1.2 PureTech Allure: czeka go zawrotna kariera?
... wzroku od drogi. Nikogo nie trzeba przekonywać, że to podnosi zarówno poziom komfortu, jak i bezpieczeństwa. Panel środkowy, tyleż elegancki, co minimalistycznie doskonały. Białe podświetlenie i centralnie umieszczony ekran zapewniają łatwy i precyzyjny odczyt informacji. Zresztą, tak zwany i-Cockpit dobrze przyjął się w aucie, czego dowodzi ...
-
Genialne Subaru Levorg GT-S
... WRX-a. Czytelne zegary schowano za wielofunkcyjną kierownicą, której przyciski nie są od razu intuicyjne. Po prawej stronie kierowcy na fortepianowym plastiku znajduje się system Starlink ... montaż świetnego systemu EYESIGHT z aktywnym tempomatem, co uważam za spory błąd. To czego jeszcze nie można wybrać to wersja silnikowa Levorga. Na to jednak nie ...
-
Subaru Forester 2.5 XT. Po prostu cudowne
... w lusterku cały czas obserwowałem Forestera, który wcale tak bardzo nie odstawał od wprawiającego w ruch 560 niutonometrów BMW. Forester 2.5 XT z manualem przyspiesza do setki w równe 6 ... chyba tyle, jeżeli chodzi o słabe punkty. W zadbanym egzemplarzu nie ma więc czego się obawiać. No, poza wspomnianym już wysokim spalaniem. Jakie jest Subaru ...
-
Hyundai Genesis 3.8 GDI HTRAC Executive dla prezesów bez kompleksów
... oczom ukazuje się małe centrum dowodzenia. Za pośrednictwem panelu przycisków zdecyduje o tym, czego aktualnie słucha się w aucie, jak głośno się tego słucha i jak blisko ... . W wydaniu Hyundaia charakteryzuje się on wpłatą początkową od 0%, okresem umowy od 12 do 60 miesięcy lub od 24 w przypadku leasingu operacyjnego. Pozostałe warunki dostosowywane ...
-
Hyundai i40 2.0 GDI Premium z charakterem
... No cóż, Hyundai się ceni, ale w zamian oferuje w zasadzie wszystko, czego można oczekiwać. Bardziej szczegółowo: podgrzewane fotele, dwustrefowa klimatyzacja ... garderoba małżonki może zepsuć radość z najatrakcyjniejszego nawet wyjazdu… Technologia Hyundai, od premiery swego aktualnego przedstawiciela klasy średniej pracuje nad jednostkami ...
-
Usportowiony Seat Leon ST Cupra dla rodziny
... zabraknąć aluminiowych pedałów. Z kolei fotele są w pewien sposób wyjątkowe, bo... nie zdradzą od razu małżonce swych sportowych właściwości, czyli godnego podparcia bocznego. Gdyby wybranka ... gdy zapyta o spalanie? Tylko szczerze, rzecz jasna! I tak nie ma czego ukrywać, gdyż Leon ST Cupra podczas spokojnej jazdy zadowala się 8 litrami. Owszem, ...
-
Kuszące Infiniti Q50
... Najwięcej, pod względem estetycznym, dzieje się z przodu auta, gdzie przetłoczenia sięgają od zderzaka aż do przedniej szyby. Razem ze sporym grillem i agresywnymi reflektorami ... nafaszerowane elektroniką. Widać ją już po otwarciu drzwi ale po kolei. To czego nie widać to innowacyjne połączenie kierownicy z kołami za pomocą elektroniki. Direct ...
-
Genialne Volvo XC90 T6 AWD Inscription
... . Tak czy inaczej, większość klientów potraktuje to jako dodatek z serii "w razie czego", bo kto chciałby zapuszczać się w las tak ładnym i... świeżo polakierowanym ... skrzynia szybko reaguje na mocne wciśnięcie pedału gazu. Podróżni czują się wręcz odseparowani od otoczenia zewnętrznego i trudno zorientować się, że jedziemy szybciej, niż nam ...
-
Seat Leon ST X-perience 2.0 TDI - niedoświadczone kombi
... z czytelnymi i atrakcyjnymi zegarami oraz konsolą centralną zwróconą ku kierowcy. Widać tutaj od razu sportowy duch Seata, ponieważ linie oraz kształty elementów wnętrza są geometryczne ... Należy pamiętać jednak, że komfort i wygoda podróżowania to nie tylko to czego dotkniemy w samochodzie. Na dyskomfort w Leonie X-perience nie możnanarzekać choćby ...
-
Łobuzerska Skoda Octavia RS Kombi 230
... czeskiej marki. Nowożytna (i Volkswagenowska) era usportowionych Skód zaczęła się w 2001 roku od Octavii RS napędzanej nieśmiertelnym silnikiem 1.8T o mocy 180 KM. Dwa lata później ... KM, innych felg i lakierowanych na czerwono zacisków hamulcowych, ma coś jeszcze. Coś, czego nie widać gołym okiem, ale co ma spore znaczenie, gdy lubimy świadomą, ...
-
Ford S-MAX - wielozadaniowiec na medal
... . Wszystkie przyciski, przełączniki i pokrętła są umieszczone w sposób nie pozostawiający wątpliwości do czego służą. Wszystko też łatwo jest znaleźć. Bardzo przypadły mi do ... Gran Tourer). Jazda z dużą prędkością po autostradach, w sumie nawet o wiele wyższą od dopuszczalnej, także przy dużej wichurze, nie wytrąca S-Maxa z pewności, którą gwarantuje ...
-
Jak wybrać odpowiedni płyn chłodniczy?
... w silniku jest niezmiernie ważny dla jego żywotności. Woda to podstawa Z czego powinien składać się płyn chłodzący, aby dobrze spełniać swoja rolę? Przede ... to związki organiczne (karboksylowe), które działają w sposób całkowicie odmienny od inhibitorów tradycyjnych. Ich działanie polega na efekcie katalitycznym tj. inhibitory te nie wchodzą ...
-
Toyota Yaris 1.33 Prestige - kobiecy ulubieniec
... Yaris odbiega mocno od stereotypu zacofanego ... czego obawiać. Okiem przedsiębiorcy Toyoty Yaris zawsze chętnie widziane były we flotach różnych przedsiębiorstw. Głównie to zasługa samej marki, która jest uważana za bezawaryjną, oraz kuszeniem firmy naprawdę niezłą ofertą. Tak więc Yarisa z silnikiem, który miałem okazję sprawdzić można dostać już od ...
-
Citroen C-Elysee 1.6 VTi More Life - kawał auta za niewielkie pieniądze
... mogą zmienić naprawdę wiele. Warto dodać, że w bieli mu do twarzy. A czego brakuje? Z pewnością 16-calowych felg, które skutecznie uzupełniłyby sylwetkę francuskiego auta. Wnętrze ... kompletnie nie przeszkadza, bo do każdego przycisku sięgamy bez odrywania kręgosłupa od fotela. Wyświetlacz pełniący rolę centrum dowodzenia znany jest ze starszych ...
-
Ford Galaxy 2.0 TDCi Powershift AWD Titanium
... że prezentowany egzemplarz na 19-tkach nie jest komfortowy. I mam pytanie: W porównaniu do czego? Nawet tak duże felgi nie eliminują sporej dawki wygody, którą mogą ... leasing (operacyjny lub finansowy) z umową na okres do 84 miesięcy, opłatą wstępną od 1% i ratami równymi lub dostosowanymi do indywidualnych potrzeb. Należy przy tym zaznaczyć, że ...