-
Ranking warsztatów samochodowych
... roku. W każdej placówce oceniano przede wszystkim jakość obsługi klienta (zarówno telefoniczną, jak i bezpośrednią) oraz wiedzę personelu. Zwracano też ... pracownik nie przedstawił się. Większa uwaga pracowników podczas rozmów telefonicznych. Informacje zbyt chaotyczne i szybko przekazywane - często niezrozumiale. Lepsza informacja zwrotna dla klienta ...
-
Tajemniczy klienci odwiedzili salony samochodowe. Który najlepszy?
... i wewnętrzną salonu, samochodów oraz personelu, jak i jakość obsługi, jaką oferowali sprzedawcy. Do przeprowadzenia badania zaangażowano przede ... klienta. Średni wynik na poziomie 73,3 proc. sygnalizuje, że w tym obszarze występują wymagające poprawy braki. Pierwszym z nich okazało się być powitanie – mimo że w ponad 95 proc. salonów pracownik ...
-
Korzystny wynajem długoterminowy bez tajemnic
... pojazdu, kradzież albo w przypadku, kiedy zwolni się pracownik użytkujący samochód, a na jego miejsce nie ... , jak i dużej – w pełnym zakresie. Chodzi tu o koszty obsługi związanej z samym zarządzaniem flotą, jak i – szczególnie w przypadku ... z przedsiębiorstwa dobrze mieć pewność, że obsługa klienta zorganizowana jest tak, że właściwie jednym ...