-
Wynajem długoterminowy i Rent a Car. Trudny rok zakończony sukcesem
... wolumeny sprzedaży w 2019 roku, rynek motoryzacyjny w Polsce zawdzięcza w większym stopniu klientom indywidualnym, aniżeli firmom. Zjawisko takie nie było obserwowane od wielu lat. Jeśli zaś chodzi o większe o 8,2 tys. zakupy nowych aut osobowych dokonane przez firmy, to warto przy tym podkreślić, że na zwiększenie sprzedaży ...
-
PZWLP: CFM w 2018 r.
... - z raportu Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Pojazdów ACEA wynika bowiem, że wzrost sprzedaży nowych osobówek wyniósł w UE tylko 0,1%. Za pokaźną sprzedażą nowych osobówek w Polsce, analogicznie zresztą jak miało to miejsce w poprzednich latach, kryją się zakupy firm, które w 2018 r. nabyły niemal 3/4 (72,3%) wszystkich samochodów ...
-
Wynajem długoterminowy i Rent a Car: jest spowolnienie, ale nie recesja
... i pomimo destrukcji na rynku spowodowanej COVID-19, jedno pozostało niezmienne – za zakupy samochodów w autosalonach odpowiadały przede wszystkim firmy, które nabyły w pierwszym półroczu ponad 2/3 wszystkich sprzedanych aut osobowych (68,6%). Spadek sprzedaży nowych aut w wynajmie długoterminowym dwukrotnie mniejszy niż konkurencyjnego finansowania ...
-
PZWLP: CFM w II kw. 2015
... sprzedaży do firm. W ostatnich latach główną siłą napędową sprzedaży nowych samochodów osobowych do klientów komercyjnych (firm i przedsiębiorców) w Polsce są zakupy dokonywane przez firmy CFM, leasingowe i wypożyczalnie samochodów. W II kwartale ta grupa podmiotów wygenerowała razem ponad 2/3 (prawie 38,5 tys. pojazdów) całkowitej sprzedaży ...