eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Nietuzinkowy Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge

Nietuzinkowy Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge

2015-04-21 16:01

Przeczytaj także: Ekstrawagancki Fiat 500L Living 1.6 M-Jet


Wrażenia z jazdy


Pod wieloma względami 500L jest ciekawy, ale jeździ… normalnie. W prowadzeniu auta nie ma niczego nadzwyczajnego, ale może to i lepiej. Układ kierowniczy i zawieszenie to wspólny ukłon w stronę komfortowego przemieszczania się. Wszystko pracuje miękko, dlatego „duży Fiat” spodoba się przede wszystkim zwolennikom spokojnej jazdy.

fot. mat. prasowe

Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge - schowki/półki/kierownica

Największą zaletą są jednak schowki, wnęki i półki, dzięki którym zmieścimy naprawdę wszystko, co niezbędne


Dynamiczna zmiana toru wiąże się z wyraźnym przechyłami karoserii, jednakże nie wpływa to przesadnie na trakcję. Oczywiście, nagłe ruchy kierownicą zdradzą podsterowność, ale to norma w dużych samochodach z przednim napędem. Poza tym, ten samochód służy do przewożenia w wygodny sposób wszystkich pasażerów. I w tej roli spisuje się bardzo dobrze.

fot. mat. prasowe

Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge - przód

Bordowy kolor karoserii, szare felgi, czarne osłony, biały dach i sporo chromu - taki trochę urodzinowy torcik z wisienką.


Co ciekawe, niewielka jednostka napędowa wcale nie oznacza problemów z przyspieszaniem. Wręcz przeciwnie, MultiAir szybko „ciągnie” do góry wskazówkę obrotomierza, dzięki czemu dynamika auta nie budzi zastrzeżeń. Jedyne, co należy poprawić to kulturę pracy silnika na niskich obrotach, szczególnie podczas postoju. Wtedy do kabiny docierają zupełnie niepotrzebne drgania. Pod względem dźwiękowym, mały benzyniak wzbudza szeroki uśmiech na twarzy każdego, kto go usłyszy. Jego przyjemny „warkot” nie przeszkadza w żadnym zakresie obrotów. A co ze skrzynią? Została nieźle zestopniowana i dzięki szóstemu przełożeniu pozwala na zaoszczędzenie paliwa przy prędkościach „ekspresowych”.

fot. mat. prasowe

Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge - widok z boku

Minivan Fiata to konstrukcja praktyczna i ciekawa zarazem. Z prezentowaną jednostką i w topowej wersji wyposażeniowej kosztuje 68 900 zł.


Okiem przedsiębiorcy


Minivan Fiata to konstrukcja praktyczna i ciekawa zarazem. Z prezentowaną jednostką i w topowej wersji wyposażeniowej kosztuje 68 900 zł. I nie jest to wygórowana kwota, jak za bogato skonfigurowany samochód rodzinny. Model 500L można mieć jednak już za 54 000 zł, ale będzie zupełna podstawa (1.4 16v 95KM POP).

fot. mat. prasowe

Fiat 500L 0.9 TwinAir Lounge - tył

Prezentowany Fiat jest wyjątkowy nie tylko ze względu na ciekawą stylistykę. Równie interesująco prezentuje się zestaw technologiczny, który kryje się pod karoserią.


Włoska marka oferuje swoim klientom szeroki zakres finansowania poprzez Fiat Bank. W przypadku kredytu to umowa na okres od 6 do 96 miesięcy przy ratach równych lub malejących, wpłacie własnej od 0% i stałej lub zmiennej stopie procentowej. Umowa leasingowa może natomiast trwać od 23 do 59 miesięcy, również od 0%. Pozostałe warunki są dostosowywane indywidualnie.

Podsumowanie


Fiat 500L to nietuzinkowy minivan, który łączy walory użytkowe z dobrym stylem. W prezentowanej wersji spodoba się miłośnikom nowości i bogatego wyposażenia.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Więcej na ten temat: Fiat 500L, Fiat, testy samochodów, samochody, auta, minivan

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: