VW Caddy - nudny, ale zaradny
2015-12-11 00:59
Przeczytaj także: Volkswagen Scirocco R zawstydzi młodszych graczy
Pod maską testowanego egzemplarza znalazł się 2-litrowy silnik o mocy 110 KM. Do auta niezaładowanego wystarcza on z nawiązką. Tym bardziej, że sparowano go z bardzo poprawnie działająca skrzynią biegów o sześciu przełożeniach i napędem 4×4, o czym pisałem już wyżej. Właśnie, napęd 4Motion – pewnie jesteście ciekawi jak się sprawuje? Caddy miał na kołach letnie ogumienie, ale i tak udało mi się nim wjechać w rozjeżdżoną przez traktory po deszczu drogę między polami. Zresztą nie tylko w nią wjechałem, ale też przejechałem po niej około 1,5 kilometra i udało mi się wyjechać. Jeżeli więc Caddy miałby być używany jako auto transportowe na grząskich terenach budowy, to sprawdzi się w takich warunkach znakomicie.
fot. mat. prasowe
VW Caddy - kierownica
Podsumowując, VW Caddy nie należy do grupy aut, które zachwycają. Nie ukrywam też, że mocno znudziłem się za jego kierownicą. Nie mogę jednak odmówić mu zaradności w niewielkim terenie, pakowności, dobrego wykonania i ekonomiki jazdy – średnie spalanie podczas testu oscylowało wokół 7 litrów ON. Czy jest lepszy od Mercedesa Citana, którym miałem okazję jeździć późną wiosną? Moim zdaniem nie, ale to głównie kwestia gustu. Cena Caddiego w wersji z tym silnikiem i napędem 4Motion zaczyna się od 73 350 złotych, czyli w sam raz!
1 2
oprac. : Adam Gieras / Motoryzacyjnie Pod Prąd
Przeczytaj także
-
Odświeżony Volkswagen T-Roc 1.5 TSI DSG
-
Volkswagen Taigo 1.0 TSI DSG podbije Europę?
-
Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG Style
-
Volkswagen Caddy Furgon 1.4 TGI - gaz do kuchenek i dostawczaków
-
Volkswagen Crafter 2.0TDI 140KM - szyty na miarę
-
Volkswagen Golf R - rajdówka na życzenie
-
Volkswagen Golf GTI Performance - kontynuuje legendę
-
Volkswagen Jetta 2.0 TDI 150 KM – szara codzienność
-
Volkswagen Touran 2.0 TDI Highline prawie bez wad
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)