Ford Focus ST
2013-05-21 12:28
Przeczytaj także: Ford Focus ST diesel sprawia zabójcze wrażenie
A w nowym Fordzie o szybką jazdę naprawdę nietrudno. Choć silnik EcoBoost na wolnych obrotach nie wróży wielkich wrażeń to jednak po mocnym wciśnięciu gazu i przytrzymaniu go do wyższych obrotów sprawia, że serce zaczyna szybciej bić. Auto do pierwszej setki przyśpiesza w zaledwie 6,5 sekundy. Silnik można wysoko kręcić aż do granic jego możliwości, a dochodząc do czerwonego pola moc nie jest drastycznie odcinana. Focus ST znakomicie przyśpiesza już od 2000 obrotów. Jego zawieszenie również jest znakomite. Pozwala na komfortowe i pewne prowadzenie nie tylko na torze, ale również w codziennym użytkowaniu.
Okiem przedsiębiorcy
Choć Focusy to jedne z najbardziej popularnych aut flotowych na naszych drogach, trudno spodziewać się wysypu przedstawicieli handlowych zasiadających w wersji ST. Choć wybierając się do salonu Forda możemy liczyć na rabat w wysokości 13 tys. zł to jednak cena topowej flotówki i tak jest wysoka. Decydując się na zakup wersji ST musimy być przygotowani na wydatek minimum 115 tys. zł. Dużo jak na hatchbacka, w sam raz jak na hot hatch’a.
fot. mat. prasowe
Ford Focus ST - silnik
Podsumowanie
Ford Focus ST to znakomity samochód, który dostarcza wiele wrażeń, a także wspiera nieobytych z dużą mocą kierowców. To, co czyni go świetnym wyborem to przede wszystkim jego cywilność. Oferowany jest w wersji pięciodrzwiowej znacznie ułatwiającej codzienne użytkowanie. Jest to auto, którym z powodzeniem można poruszać się na co dzień, a w weekend wyskoczyć poszaleć poza miastem.
fot. mat. prasowe
Ford Focus ST - Dane techniczne
oprac. : Karol Hatylak / Auto-strefa.pl
Przeczytaj także
-
Zadziorny Ford Focus ST 250 KM
-
Skoda Octavia RS 2.0 TSI DSG vs. Ford Focus ST 2.0 TDCi
-
Ford Focus Ecoboost na czwórkę z plusem
-
Ford Focus ST
-
Ford Focus 1.0 EcoBoost Trend
-
Ford Focus ST Performance o sportowym charakterze
-
Ford F-150 Lightning, czyli design, osiągi i inność
-
Ford Kuga 2.5 Hybrid ST-Line
-
Ford S-MAX 2.5 Hybrid ST-Line - wymierający gatunek?
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)