-
Downsizing – czy jest się czego bać?
... Gdzie należy szukać przyczyny tego pędu producentów do m.in. zmniejszania liczby cylindrów? Ekologia, polityka, ekonomia? Dr hab. inż. Marek Brzeżański: Przyczyny zostały bardzo trafnie wymienione, ponieważ zarówno polityka, jak i ekonomia i ekologia zmuszają inżynierów do poszukiwania nowych rozwiązań. Jak już wspomniałem, najważniejszą przyczyną ...
-
Za te auta przepłacamy. Ceny samochodów hybrydowych wyższe nawet o 10 tys. zł
... elektryczny o ograniczonym zastosowaniu, było to 26% rynku. W skali roku sprzedaż aut z napędem hybrydowym podskoczyła o ponad 19%, przy wzroście całego rynku o 4%. Ekonomia i ekologia - Moduły hybrydowe zyskują na popularności z miesiąca na miesiąc i z roku na rok. Nie jest to dodatkowy gadżet, lecz istotny element napędu ...
-
Ekojazda w firmie
... rywalizacją z samym sobą... Eko to nie ekologia Jeszcze jedno, ale to już dotyczy ... ekologia. Otóż, oczywiście, pewne zyski na tym polu występują. Lecz w skali ogólnoświatowej emisji CO2 to niczym porównanie ziarnka ziemi do naszego układu słonecznego, a może i galaktyki. Zatem eko to dla mnie i pewnie dla Czytelników również, bardziej ekonomia ...
-
Fiat Doblo dla rodziny
... oraz możliwość aranżacji wnętrza aż do 7 miejsc, zadowolą Klientów korzystających z Doblò jako auta rodzinnego albo podczas spędzania wolnego czasu z przyjaciółmi. Ekologia i ekonomia W fazie wprowadzenia na rynek w Fiacie Doblò proponowane są 4 jednostki napędowe: jedna benzynowa o mocy 95 KM oraz trzy silniki diesla - Multijet ...
-
Mitsubishi Global Small Concept
... – tym samym powstał pierwszy taki pojazd w segmencie małych samochodów. e jak ekologia: dzięki zabiegom obniżającym masę nowych, benzynowych silników MIVEC o pojemności 1,0 i 1,2 ... napędowego, co stanowi kolejny krok w stronę technologii pro-środowiskowej. e jak ekonomia: jak przystało na produkt japoński, Global Small to solidna i niezawodna ...