-
Mercedes X250d - zawartość cukru w cukrze
... charakteru. Stawka pick-upów na rynku rośnie w siłę, a sam samochód staje się nie tylko narzędziem pracy, ale także symbolem stylu życia, zamiłowania do sportu oraz różnych sposobów spędzania wolnego czasu. ... , że wskoczy trójka na przodzie. My jednak czekamy na ten egzemplarz. Bądźcie z nami na Facebook’u oraz Instagramie, a zobaczycie co wart ...
-
Audi A3 Sportback 1.8 TFSI Ambiente S-tronic - sport czy przestrzeń?
... nam dostęp do Internetu w czasie jazdy wraz z jego dobrodziejstwami jakimi jest Facebook, Twitter, informacja PKP, lotnicza i wiele innych. Samochód wykorzystując technologię UMTS (już ... co dzień. Ale co tym sportem? Służą temu możliwości wyboru trybu pracy. Pierwszy z nich: Dynamic utwardza zawieszenie, przyśpiesza reakcję na gaz oraz zmienia odgłos ...
-
Czego brakuje zawodowym kierowcom?
... zapewnienie korzystniejszych warunków. W branży transportowej standardem jest umowa o pracę i adekwatne do systemu pracy, i rodzaju pojazdu wynagrodzenie, ale to nie wszystko… Coraz więcej firm ... wpływ na zatrudnienie się w danej firmie są opinie na jej temat. Wśród Facebook’owych grup zrzeszających kierowców zawodowych, czy też na forach branżowych ...
-
Audi A3 Limousine
... lub na życzenie, za pomocą manetek przy kierownicy. Tryb pracy przekładni oznaczony symbolem D zorientowano na maksymalną efektywność, a tryb S, czyli sportowy - na ... do korzystania w pojeździe, z systemem infotainment zintegrowano też portale społecznościowe Facebook i Twitter. Możemy z nich korzystać przy pomocy funkcji lektora oraz wykorzystując ...
-
Nowe MINI
... opcjonalnie dostępne koła z lekkich stopów w rozmiarach do 18 cali. Różne tryby pracy samochodu wybierane za pomocą pokrętła Driving Modes u nasady dźwigni ... rzeczywistym; połączenie internetowe pozwala też na korzystanie z sieci społecznościowych, jak Facebook, Twitter, forsquare i Glympse, odbiór powiadomień RSS i funkcji rozrywkowych jak AUPEO!, ...
-
BrandZ™ Top 100 2017. Motoryzacją rządzą Toyota i Tesla
... ani 3-procentowy spadek wartości marki (do 28,7 mld USD), ani rosnące koszty pracy i inwestycje, które równoważyły większą sprzedaż, ani też wyzwania, jakie stawiał przed nią ... do 245,6 mld USD, 3% do 234,7 mld USD i 18% do 143,2 mld USD, natomiast Facebook, zajmujący miejsce 5., odnotował wzrost o 27% do 129,8 mld USD. Silne marki nadal wyprzedzają ...