-
Renault Clio po liftingu
... długą listą zalet, która nie musi wydawać się taka oczywista. Przejdźmy więc do rzeczy, by lepiej poznać ten udany model. Historia Clio nie ma negatywnych kart. Każda z generacji była dopracowana i cieszyła się dużym wzięciem. Francuzi od zawsze przewodzą w segmencie B i nic nie ...
-
Samochody służbowe: bajki dla ubezpieczycieli
... rozmaite uszkodzenia. Ubezpieczalnie pewne zgłoszenia z AC mają głęboko w nosie, a ta historia jest jak najbardziej wiarygodna, więc przeszło... Stadion Narodowy to zresztą ... stacji paliw. Pewnie to wina dynamicznego pojazdu, gdyż nawet na tego rodzaju obiekcie uszkodził drzwi i zderzak o belkę osłaniająca dystrybutor. Przegrana historia? Nie do końca ...
-
Bentley Flying Spur 6.0 W12 First Edition. Sport i luksus
... apetycie. Wiem, wiem, potencjalny nabywca nie ekscytuje się zniżką o 10 groszy na stacji paliw, ale z pewnością cieszyć go będzie akceptowalny zasięg. W cyklu mieszanym udało się ... samemu, (jeżeli jest się jej posiadaczem, rzecz jasna). Flying Spur to jednak inna historia. Ma w sobie geny sportowca i nie jest to zasługa jedynie zespołu napędowego. ...
-
8 zasad przechowywania opon
... . Opony przygotowane do przechowywania to opony czyste. Wszelkie resztki olejów, paliw czy chemikaliów mają niszczący wpływ na ogumienie – dlatego szczególnie ważne ... tylko powierzchowny aspekt. Największym problemem jest to, że nie wiadomo, jaka jest historia eksploatacji takiej gumy – czy nie jeździła notorycznie ze zbyt małym ciśnieniem, czy ...
-
Kiedy jest czas na nowe opony?
... jest bardzo złym pomysłem. Opona nie powinna być magazynowana w pobliżu źródła ciepła, paliw, chemikaliów, smarów czy rozpuszczalników, ponieważ mogą one negatywnie wpłynąć na właściwości gumy . Ważna ... Największym problemem jest to, że nie wiadomo, jaka jest jej historia eksploatacji. Warto pamiętać, że już jazda z niskim ciśnieniem w oponach przez ...
-
Przesiadka z samochodu spalinowego na elektryczny. Czy warto?
... 4 miesiące. Auto użytkujemy wspólnie z żoną i jeździmy dużo (trochę za dużo… - ale to inna historia), średnio około 2800 km na miesiąc. Nasz styl jazdy jest raczej spokojny. ... co dzień, auto czeka w pełni naładowane, nie ma potrzeby by jeździć na stację paliw, kontrolować olej, itp. Przez 18 miesięcy nasze auto było praktycznie bezobsługowe (jedna ...