-
Korki w Polsce 2013
... (paliwa i utraconych korzyści) i korzyści dla budżetu ( dochody podatkowe od paliwa zużytego w korkach) wyniósł 2,945 mld zł, co stanowiło 0,18 proc. PKB Polski w 2013 r., podczas gdy w latach 2012-2011 koszt ten wynosił 0,19 proc. PKB. Największe straty dla gospodarki z powodu korków notujemy w Warszawie, a najniższe w Gdańsku i Katowicach ...
-
PZWLP: CFM w II kw. 2015
... Skumulowany wzrost rynku wynajmu długoterminowego w dwóch pierwszych kwartałach w poprzednim roku wyniósł 5,1%, a w 2013 roku było to 3,3%. Tempo wzrostu osiągnięte w ostatnich 6 miesiącach jest więc blisko ... od wielu lat bardzo dynamiczny rozwój, znacznie szybszy od tempa wzrostu PKB, czy sprzedaży nowych aut do firm – mówi Marek Małachowski, Prezes ...
-
Przez wypadki tracą nie tylko firmy ubezpieczeniowe
... zsumowaniu szeroko pojętego kosztu wypadków i kolizji drogowych okazało się, że wyniósł on 48,2 mld zł w 2015 r. Wspomniana kwota odpowiadała około 3% produktu krajowego brutto Polski z 2015 r. Analogiczny wynik dla 2013 r. też oscylował na poziomie 3% PKB. „Takie porównanie dowodzi, że poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego może ...
-
Ile kosztuje ubezpieczyciela przeciętny wypadek drogowy?
... małych stłuczek. Wyniki opierające się na danych GUS-u wskazują, że po rekordach z 2012 roku i 2013 roku, odnotowano spadek średniej wartości szkody (patrz informacje dla lat 2014 - 2015). W 2015 r. ... ubezpieczeń OC wzrosła o 139%. Analogiczny wzrost dotyczący liczby odszkodowań wypłaconych przez ubezpieczycieli był niewiele mniejszy i wyniósł ...