-
Ford Tourneo Courier w Polsce
... Mały na zewnątrz, duży wewnątrz” - to ulubione hasło specjalistów od reklamy, którzy w ten sposób zachwalają kompaktowe auta miejskie. Zwykle obietnice marketingowe nie znajdują odzwierciedlenia w rzeczywistości, ale w przypadku Forda Tourneo Courier jest ...
-
Fatalne oznakowanie polskich dróg
... na jezdni, braki w oznakowaniu, reklamy zasłaniające znaki. Złe oznakowanie polskich dróg nie jest tajemnicą dla kierowców. Odczucia kierujących potwierdziła kontrola oznakowania drogowego przeprowadzona przez Najwyższą Izbę Kontroli. Najwyższa Izba Kontroli sprawdziła oznakowanie dróg w Polsce. Skontrolowano drogi wojewódzkie, powiatowe i gminne ...
-
Oryginalny SsangYong Rodius 2.0 e-XDi E-Tronic Sapphire
... . Podsumowanie SsangYongi nie cieszą się w Polsce popularnością. To zastanawiające, wszak nie są gorsze od aut innych koreańskich producentów. Ba, pod wieloma względami, i wcale nie chodzi tu o wielkość, biją je na głowę. No to o co chodzi? O brak reklamy? Małą przebojowość małej marki? Nie ...
-
Co czeka rynek motoryzacyjny w 2022 roku?
... oraz wynajmu długoterminowego elektryków. Według danych PSPA z końca listopada 2021, w Polsce zrejestrowanych było 35,2 tys. samochodów osobowych z napędem elektrycznym. Ich liczba podwoiła ... auto. Nie zmienia to jednak faktu, że w mediach pojawiają się reklamy marek motoryzacyjnych zachęcające do udziału w rzekomej wyprzedaży rocznika. Nie ma ich ...
-
Branża motoryzacyjna: pomoże Facebook?
... częściej niż kiedykolwiek w historii. - Analizy McCann Worldgroup pokazują, że także w Polsce social media zaczynają odgrywać coraz większą rolę na rynku motoryzacyjnym. Facebook staje ... stronie internetowej. 27% osób, które kupuje samochody, „klika” na ich reklamy na Facebooku. Liczba tych kliknięć wzrosła od października 2012 roku do kwietnia 2013 ...