-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
... dynamiką mogą pochwalić się Magazyny (+13,2%). W opinii analityków Value Media w 2015 i 2016 roku utrzyma się dwucyfrowa stopa wzrostu wydatków reklamowych. Rynek bardzo dynamicznie reaguje na wprowadzone zmiany prawne, umożliwiające firmom optymalizację kosztową. Należy zaznaczyć, iż szacuje się, że 50% aut osobowych ...
-
Opel Adam Glam 1,4 Ecotec
... Adam. I jestem oryginalny. Tak, Adam jest właśnie z gatunku aut oryginalnych i uroczych. Nie wiem wprawdzie, czy komukolwiek potrzebnych, ale o tym zdecyduje rynek. W oczy rzuca się przede wszystkim nietuzinkowość Adama. Może nie samej bryły, bo tu wiele wymyślić już się nie da. Ale ...
-
Masz leasing samochodu? Zobacz, czym grozi podnajęcie auta
... w danej firmie leasingowej. Co powinno wzbudzić czujność klientów? Propozycja zyskownego biznesu, związanego z podnajęciem leasingowanego samochodu z przeznaczeniem na zagraniczny rynek (opłata za podnajęcie znacznie przewyższa ratę leasingu). Propozycja wydania samochodu osobie / podmiotowi trzeciemu. Propozycja uregulowania opłaty za najem za ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... Google to najcenniejsza marka świata. Nieustanne innowacje, rosnące przychody z reklam oraz wzrost działalności w sektorze cloud computing to czynniki, dzięki którym ... jak Nike (+26%) czy Under Armour (nowość) wypuszczają na rynek specjalistyczne serie w segmencie premium, łącząc odzież sportową z rozwiązaniami technologicznymi (np. monitorowanie ...