-
Kabotaż nie dla polskich przewoźników?
... system przewozowy w Europie. Jednym z czynników sukcesu jest kabotaż, czyli transport towarów w granicach innego państwa niż kraj przewoźnika. Polscy przedsiębiorcy stracą najwięcej po ... w 2018 roku to 42 523 milionów, czyli 1,63 proc. wszystkich transportów międzynarodowych. W 2014 roku było to 1,8 proc., jednak mimo lekkiej tendencji spadkowej ...
-
Branża TSL 2013-2014
... – SKAT Transport. CO CZEKA BRANŻĘ TSL W 2014 ROKU: Narastająca konkurencja – w dalszym ciągu nasilać się będzie cenowa walka o klienta, ale świadomość jakości usługi pośród grup klientów również się zwiększy. W związku z rozwojem Polskiego eksportu transport towarów będzie musiał stać jeszcze wydajniejszy i szybszy. Transport międzynarodowy będzie ...
-
Elektromobilność: nowe obowiązki dla państw UE
... które zastąpi Dyrektywę Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/94/UE z dnia 22 października 2014 r. w sprawie rozwoju infrastruktury paliw alternatywnych. Prace nad AFIR, będącym częścią ... , które mocno wpływają na branżę TSL. Podsumowując, jeśli przewóz towarów i transport międzynarodowy ma być dalej naszą specjalnością, to musimy mocno rozwijać sieci ...
-
Kierowcy zawodowi w deficycie. Co dalej?
... 1/4 przewozów pomiędzy krajami Starego Kontynentu, a sam transport drogowy wygenerował aż 5,1 proc. naszego PKB. ... Zmniejszająca się liczba kierowców powoduje wzrost cen przewozu towarów, które przekładają się na ogólne podwyżki cen produktów ... 35 115 pracownikom z Ukrainy. Zaś pięć lat wcześniej - w 2014 roku GITD wydało zaledwie 6 809 dokumentów - ...
-
Auto elektryczne w firmie - przyszłość czy fanaberia?
... nabywcom instytucjonalnym uprzywilejowanie w przetargach publicznych lub możliwość prowadzenia nocnych dostaw towarów samochodami elektrycznymi – mówi Grzegorz Paszta z Renault Polska. Przedsiębiorcy myślący ... support from EU for low or zero emission public transport vehicles”. Łącznie na lata 2014–2020 przewidziano ponad 14,5 mln euro – wskazuje Jan ...