-
Genewa 2010: nowości Peugeot
... firmy Peugeot – to pierwszy model, który nie używa systemu numeracji z jednym lub dwoma zerami w środku, RCZ odzwierciedla nowy wizerunek Marki i jako pierwszy oznaczony został nowym logo Lwa. RCZ to pierwszy tak ekskluzywny pojazd w gamie modeli firmy ... – pojazd o zerowej emisji spalin), podczas gdy średnie spalanie paliwa wynosi zaledwie 4,9 ...
-
Škoda Superb liderem wartości rezydualnych w segmencie D
... niedawna kojarzona z budżetowymi produktami o przeciętnej jakości i zerowym prestiżu, w ciągu kilku lat diametralnie zmieniła swój wizerunek. Dzisiaj produkty z Mlada Boleslav odnoszą sukcesy nie tylko w klasie B i C, ale również deklasują rywali w segmencie ... porównywania oferty różnych producentów i podejmowania decyzji o zakupie pojazdów do firmy ...
-
Volvo XC90 D5 Inscription = relaks z rodziną
... skupię się więc na najważniejszych. A więc: opcjonalny zestaw audio firmy Bowers & Wilkins, mimo że drogi (dopłata: ponad 14 tysięcy ... paliwa. Pod tym względem rzeczywiście nie jest źle. Średnie spalanie na poziomie 9 litrów w cyklu mieszanym z przewagą miasta to ... dużo nowinek technicznych. No i niemieccy konkurenci zapewniają nieco inny wizerunek ...
-
Volkswagen Caddy Furgon 1.4 TGI - gaz do kuchenek i dostawczaków
... ceny gazu ziemnego na poziomie 3,60 za m3 i średnie zużycie gazu, różnica w cenie zakupu zwróci się po jakichś ... faktycznie jest na rynku wiele aut zasilanych w ten sposób. Caddy poprawia wizerunek Jedyna przewaga CNG nad dieslem jaką zauważam, to ... korzyść auta z CNG to kwestie wizerunkowe. Jeśli są firmy, które wolą kupować flotę aut na gaz ziemny ...