-
Sprzedaż nowych samochodów I-X 2013
... 2013 r. Zapotrzebowanie na części i komponenty do samochodów oraz zatrudnienie powoli rośnie, a w ślad za tym obserwujemy wzrost ...
-
Korki w Polsce 2013
... 2013 roku zarobił na nich prawie 520 mln zł, ale był to spadek o ponad 18 mln w porównaniu z rokiem 2012 i 2011. Najwięcej budżet państwa zarobił w stolicy, gdzie było to aż prawie 83 mln zł (wzrost ... co stanowiło 0,18 proc. PKB Polski w 2013 r., podczas gdy w latach 2012-2011 koszt ten wynosił 0,19 proc. PKB. Największe straty dla gospodarki z powodu ...
-
PZWLP: CFM w II kw. 2015
... pierwsze półrocze od sześciu lat. Skumulowany wzrost rynku wynajmu długoterminowego w dwóch pierwszych kwartałach w poprzednim roku wyniósł 5,1%, a w 2013 roku było to 3,3%. Tempo wzrostu osiągnięte w ... wielu lat bardzo dynamiczny rozwój, znacznie szybszy od tempa wzrostu PKB, czy sprzedaży nowych aut do firm – mówi Marek Małachowski, Prezes ...
-
Przez wypadki tracą nie tylko firmy ubezpieczeniowe
... na: 2-procentowy wzrost liczby wypadków drogowych (do 33 637) 3-procentowy wzrost liczby śmiertelnych ofiar wypadków drogowych (do 3017) 2-procentowy wzrost liczby osób ... około 3% produktu krajowego brutto Polski z 2015 r. Analogiczny wynik dla 2013 r. też oscylował na poziomie 3% PKB. „Takie porównanie dowodzi, że poprawa bezpieczeństwa ruchu ...
-
Ile kosztuje ubezpieczyciela przeciętny wypadek drogowy?
... opierające się na danych GUS-u wskazują, że po rekordach z 2012 roku i 2013 roku, odnotowano spadek średniej wartości szkody (patrz informacje dla lat 2014 - 2015). ... 2004 r. i 2015 r. wartość szkód likwidowanych w ramach obowiązkowych ubezpieczeń OC wzrosła o 139%. Analogiczny wzrost dotyczący liczby odszkodowań wypłaconych przez ubezpieczycieli był ...