eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Jeep Wrangler Unlimited 3.6 V6 Sahara

Jeep Wrangler Unlimited 3.6 V6 Sahara

2014-07-18 13:37

Przeczytaj także: Jeep Wrangler 3.6 V6 Rubicon idealny w terenie


Wrażenia z jazdy

Jazda Wranglerem po mieście jest dość pracowitym zajęciem. Układ kierowniczy nie przypomina współczesnych konstrukcji, co sprawia, że podczas manewrów trzeba się mocno „nakręcić”. Choć widoczność jest dobra, to podczas parkowania trzeba uważać ze względu na wyjątkowo wysunięty przedni zderzak i odstające tylne koło zapasowe. Na trasie jest znacznie lepiej, bo… rzadziej się skręca i jest więcej miejsca. Przy wyższych prędkościach kwadratowa sylwetka daje się jednak we znaki i stawia silny opór powietrzu. Do tego wszystkiego dochodzi bardzo wolna skrzynia biegów…

To co na asfalcie jest wadą, w terenie staje się zaletą. Dzięki prostej konstrukcji i idealnemu do off-roadowej jazdy napędowi, Wrangler potrafi pokonać najtrudniejsze szlaki.

Błoto, piach, żwir – nie ma to najmniejszego znaczenia. Amerykańska legenda motoryzacji dojedzie tam, skąd inne auta mogą zobaczyć tylko pocztówki. Spora moc sprawia, że podjazd pod mocno nachylone wzniesienia też nie jest problemem.

Okiem przedsiębiorcy

Wrangler Unlimited to zbyt drogie i bezkompromisowe auto, by ktoś je kupił tylko po to, by pochwalić się sąsiadowi. Za podstawową wersję trzeba zapłacić 158 400 zł (2.8 CRD 200 KM A5 Sport). Ceny prezentowanego wariantu rozpoczynają się od 173 300 zł.

fot. mat. prasowe

Jeep Wrangler Unlimited 3.6 V6 Sahara - bagażnik

W standardowej konfiguracji ma prawie 500 litrów. Złożenie tylnej kanapy zwiększy wolną przestrzeń do 935 litrów.


Jak można się było tego spodziewać, kredyt na samochody Jeepa realizowany jest za pośrednictwem Fiat Banku. Okres umowy może trwać od 6 do 96 miesięcy, przy ratach równych lub malejących, zmiennej lub stałej stopie procentowej i wpłacie własnej już od 0%. Dla przedsiębiorców Fiat Bank przygotował ofertę leasingową z minimalną opłatą wstępną od 0% (pozostałe warunki ustalane są indywidualnie).

Podsumowanie
Jeep Wrangler to świetne auto terenowe, które niczego nie udaje. Nie sprawdzi się w roli auta rodzinnego lub miejskiego. Poza asfaltem nie ma jednak sobie równych. Ze względu na małe różnice w dynamice i duże w przypadku zużycia paliwa polecam jednak wersję z silnikiem wysokoprężnym.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Więcej na ten temat: Jeep Wrangler, Jeep, testy samochodów, samochody, auta

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: