eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk dużo potrafi

Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk dużo potrafi

2015-01-07 15:44

Przeczytaj także: Ekskluzywny Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Overland Summit


Wrażenia z jazdy


Prezentowany Jeep został również wyposażony w Selec-Terrain, czyli system umożliwiający wybór jednego z 5 trybów jazdy: automatyczny, sportowy, piasek/błoto, kamienie/skały i śnieg. Wpływa on na pracę jednostki, skrzyni biegów, układu hamulcowego i kontroli trakcji. Dzięki temu każdy kierowca będzie czuł się bezpiecznie.

Możliwości tego auta są naprawdę bardzo duże i przeciętny użytkownik ich z pewnością nie wykorzysta. Mało który właściciel SUV-a zjeżdża z asfaltu, dlatego potencjał „Szerokiego” może być najnormalniej w świecie marnowany. A szkoda, bo ten samochód potrafi tyle, co rasowe „terenówki”. Trzeba jedynie znać swoje własne umiejętności, bo im lepsze auto terenowe, tym dalej idzie się po ciągnik...

fot. mat. prasowe

Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk - widok z przodu i boku, zdjęcie nr 2

Najnowsze wcielenie Cherokee wygląda bardzo kontrowersyjnie.


A jak Cherokee spisuje się tam, gdzie wszystkie samochody? Nieco inaczej. Zawieszenie jest komfortowe, wręcz leniwe, co zdradza nie tylko wysoki poziom tłumienia nierówności, ale także spore przechyły karoserii. Inżynierowie nawet nie próbowali szukać kompromisu. I słusznie. Przy dynamicznym przyspieszaniu przód auta wyraźnie się podnosi, co za każdym razem wzbudza uśmiech na twarzy.

Tak skonfigurowany Jeep jest też bardzo przyjemny dla ucha. I to z dwóch powodów. Pierwszy to praca jednostki, której brzmienie jest naprawdę fajne! Nawet na najwyższych obrotach. Drugi powód ma związek z zestawem audio. Jego jakości nie powstydziłaby się nawet dwa razy droższa, niemiecka limuzyna.

Okiem przedsiębiorcy


Żaden model z gamy Jeepa nie jest tani. Tym bardziej w topowej wersji. Za odmianę Trailhawk trzeba zapłacić około 200 tysięcy złotych. Oczywiście bez dodatków. Egzemplarz skonfigurowany tak, jak ten ze zdjęć kosztuje obecnie ponad 220 tysięcy złotych. Mamy jednak Nowy Rok, dlatego warto negocjować.

fot. mat. prasowe

Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk - tył

Za odmianę Trailhawk trzeba zapłacić około 200 tysięcy złotych.


Jeep, jak każda cywilizowana marka, oferuje swoim klientom kredyt. Aktualnie są dostępne dwa warianty: Kredyt 50/50 (wpłata własna 50%, raty równe, oprocentowanie 0% przez pierwsze 12 miesięcy) i Kredyt od 3% (wpłata własna 0%, okres kredytu od 12 do 96 miesięcy, oprocentowanie od 3 do 4,5%). Dla przedsiębiorców przygotowano natomiast leasing. Warunki są jednak dostosowywane indywidualnie, dlatego o szczegóły należy pytać w salonach.

fot. mat. prasowe

Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk - przód

Ten samochód potrafi tyle, co rasowe „terenówki”.


Podsumowanie


Jeep Cherokee 3.2 V6 Trailhawk to SUV dla zamożnych entuzjastów. Nietypowo wygląda i potrafi w terenie na tyle dużo, że trudno wskazać dla niego konkurenta. Osobom, którym po prostu się podoba, ale nie planują „poważniejszych” wypraw poza asfaltem, polecam nieco mniej dzielną, ale znacznie oszczędniejszą wersję ze 140-konnym dieslem pod maską.

poprzednia  

1 2

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Więcej na ten temat: Jeep Cherokee, Jeep, testy samochodów, samochody, auta, suv

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: