eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle to rozsądny wybór

Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle to rozsądny wybór

2015-06-15 13:25

Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle to rozsądny wybór

Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle - widok z przodu i boku © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (16)

Oferta kompaktowych SUV-ów rozrasta się w błyskawicznym tempie. Praktycznie każdy liczący się producent samochodów chce mieć tego typu konstrukcję. Wszystko po to, by zwiększyć sprzedaż, renomę i popularność marki. Niektórzy jednak nie muszą ich budować, bo… już je mają od wielu lat. I najlepszym tego przykładem jest ciesząca się niesłabnącym zainteresowaniem Honda CR-V.

Przeczytaj także: Honda CR-V 1.6 i-DTEC vs 2.2 i-DTEC

Karoseria


Jeden z ulubionych SUV-ów Europejczyków doczekał się właśnie liftingu. Efekty? Z zewnątrz, delikatnie przeprojektowane wypełnienia lamp i reflektorów, nowe zderzaki, grill i listwa na klapie bagażnika. Niby niewiele, ale większe modyfikacje nie były potrzebne, bo CR-V wygląda charakterystycznie i nowocześnie zarazem. Wysoka sylwetka z wyraźnie zgarbionym tyłem i pionowymi lampami należy do najbardziej rozpoznawalnych w segmencie. Czy może się podobać? Jak to SUV, może, ale wcale nie musi.

Wnętrze


Wewnątrz panuje ład i porządek okraszony materiałami dobrej jakości. Największą nowością jest dotykowy panel multimedialny z systemem Honda Connect. Jego obsługa będzie prosta dla posiadaczy smartfonów, czyli niemal wszystkich mobilnych mieszkańców naszego kraju… Tak naprawdę kokpit niczym nie zaskakuje. Jak zawsze u tego producenta, można liczyć na czytelność obsługi, co potwierdzają zarówno wszelkiego rodzaju wyświetlacze, jak klasyczne zegary. Duży plus należy się również za wielofunkcyjną kierownicę z ergonomicznie rozmieszczonymi przyciskami.

Osadzone wysoko fotele nie budzą najmniejszych zastrzeżeń. Ich zakres regulacji jest wystarczający, a wyprofilowanie – dobre. Czego chcieć więcej? Może odrobinę lepszego podparcia bocznego. Z drugiej strony przecież to SUV, czyli auto, które ze sportem tak naprawdę nie ma nic wspólnego. Z kolei na tylnej kanapie jest naprawdę przestronnie. Przestrzeni nie brakuje w żadnym kierunku, dlatego nawet trzy osoby zmieszczą się tu bez kłopotów. Warto dodać, że siedzisko ma odpowiednią długość, co zwiększy „długonogim” komfort podróżowania.

fot. mat. prasowe

Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle - widok z tyłu i boku

Wysoka sylwetka z wyraźnie zgarbionym tyłem i pionowymi lampami należy do najbardziej rozpoznawalnych w segmencie.


fot. mat. prasowe

Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle - przednie i tylne fotele

Osadzone wysoko fotele nie budzą najmniejszych zastrzeżeń. Ich zakres regulacji jest wystarczający, a wyprofilowanie – dobre.


A bagażnik? Jest. I to całkiem spory – 589 litrów, to często więcej, niż oferują kompaktowe kombi. Co ważne, otwór załadunkowy jest duży, ale próg znajduje się stosunkowo wysoko. No cóż, taki urok podwyższonych samochodów. Warto dodać, że po złożeniu tylnej kanapy wolna przestrzeń wzrośnie do 1669 litrów, co umożliwia przewóz naprawdę „dużych gabarytów”.

fot. mat. prasowe

Honda CR-V 1.6 i-DTEC Lifestyle - wnętrze

Wewnątrz panuje ład i porządek okraszony materiałami dobrej jakości. Największą nowością jest dotykowy panel multimedialny z systemem Honda Connect.


 

1 2

następna

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Więcej na ten temat: Honda CR-V, Honda, testy samochodów, samochody, auta, suv

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: