eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plMotoTesty aut › Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure

Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure

2013-01-10 09:49

Peugeot 508 SW 2,0 HDI Allure

Peugeot 508 SW © fot. mat. prasowe

PRZEJDŹ DO GALERII ZDJĘĆ (10)

Kombi klasy średniej powinno się dobrze sprawdzać w roli "wielozadaniowca". Co to oznacza? Wygodną podróż, praktyczne wnętrze i możliwość parkowania przed teatrem bez kompleksów. Dziś mamy do czynienia z samochodem reprezentującym właśnie ten gatunek. Czy jest to dobra alternatywa dla niemieckiej konkurencji? Zapraszamy na test Peugeota 508 SW z dwulitrowym dieslem pod maską!

Przeczytaj także: Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid 225 z długą listą zalet

Karoseria

Auta tej klasy muszą cieszyć oko właściciela. W tym przypadku nie jest inaczej. Linia flagowego modelu francuskiej marki jest wyjątkowo płynna. Dominującym elementem przedniej części nadwozia jest oczywiście grill, charakterystyczny dla większości obecnie produkowanych Peugeotów. Tył tego modelu emanuje dynamiką, dzięki mocno pochylonej szybie i lampom o ostrych krawędziach. Całość wygląda bardzo dobrze. Powiem (czyt. napiszę) jeszcze więcej. Ta odmiana prezentuje się lepiej niż sedan! Przynajmniej według większości zapytanych przeze mnie osób. Udanym dopełnieniem są chromowane wstawki biegnące wokół bocznych okien oraz gustownie wkomponowane relingi dachowe w kolorze srebrnym.

fot. mat. prasowe

Peugeot 508 SW - tył

Tył tego modelu emanuje dynamiką, dzięki mocno pochylonej szybie i lampom o ostrych krawędziach.


Wnętrze

Kabina 508 SW jest ciekawa pod każdym względem. Zachowano w niej francuski smak objawiający się w materiałach bardzo dobrej jakości i przyjemnej kolorystyce. Dodano jednak niemiecką solidność, świetne spasowanie i ergonomię, której trudno cokolwiek zarzucić. Kokpit prezentuje się nowocześnie i naprawdę nie ma problemów z jego obsługą. Na pochwałę zasługują również klasyczne zegary o wzorowej czytelności. Przednie fotele umieszczono dość wysoko. Każdy powinien dobrać odpowiednią pozycję, gdyż mają one spory zakres (elektrycznej) regulacji.

fot. mat. prasowe

Peugeot 508 SW - przednie fotele

Przednie fotele umieszczono dość wysoko. Każdy powinien dobrać odpowiednią pozycję, gdyż mają one spory zakres regulacji.


Tylna kanapa to ogromny skok w porównaniu do modelu 407. Przede wszystkim jest dobrze wyprofilowana i posiada odpowiedni kąt pochylenia oparcia. Nie brakuje na niej także miejsca, nawet dla trójki. W samochodach tego typu istotnym elementem jest bagażnik. Jego 518 litrów na pewno zadowoli rodzinę wybierającą się w dalszą podróż. Należy dodać, że został bardzo starannie wykonany. Czuć dbałość o szczegóły! Problemem może okazać się jedynie jasna tapicerka, która w polskich, mieszanych warunkach może szybko zrobić się łaciata…

fot. mat. prasowe

Peugeot 508 SW - tylna kanapa

Tylna kanapa jest dobrze wyprofilowana i posiada odpowiedni kąt pochylenia oparcia.


 

1 2

następna

oprac. : Wojciech Krzemiński / NaMasce.pl NaMasce.pl

Przeczytaj także

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: