Fiat Panda 1,2
2013-01-22 12:58
Przeczytaj także: Fiat Tipo SW Cross 1.6 MultiJet to udane auto
Napęd, oczywiście na przednią oś, przenosi manualna, 5-biegowa skrzynia. I trzeba przyznać, że jest sporym atutem auta. Pracuje bowiem lekko, precyzyjnie i jak może, tak pomaga w optymalnym wykorzystaniu niezbyt imponującej mocy silnika.
Wrażenia z jazdy
Nowa Panda jeździ tak… jak stara Panda. Szczerze mówiąc, żadnych zmian w prowadzeniu auta nie zauważyłem. Na pewno podróżuje się wygodniej i bardziej elegancko, ale to akurat odczucia subiektywne i chyba nie jest to najważniejsze. Nie do końca podobał nam się niespełna 69-konny motor, który średnio radził sobie z autem. Naszym zdaniem jednostka 0,9 litra jest bardziej dynamiczna, bardziej ekonomiczna i… po prostu lepsza. A różnica w cenie zakupu jest w zasadzie, żadna. A jeżeli tak, to…
fot. mat. prasowe
Fiat Panda 1,2 - przód auta
Okiem przedsiębiorcy
Panda to auto niezwykle popularne wśród klientów flotowych. Szczególnie wersja Van. Ale i tych „konwencjonalnych” Pand jeździ we flotach niemało. To zasługa stosunkowo niskiej ceny i niezłej wartości rezydualnej. Egzemplarz testowany przez nas kosztował 37 tysięcy złotych. Cena nie odbiegała zasadniczo od całej, nota bene, niemałej konkurencji. Jak sfinansować zakup? Poza gotówka, poprzez usługi finansowe Fiat Bank i Fiat Leasing
W ofercie Fiat Banku minimalna wpłata własna może wynieść 0% wartości kredytowanego samochodu. Dodatkowo Klient ma możliwość finansowania: ubezpieczenia spłaty kredytu, ubezpieczenia GAP, ubezpieczeń komunikacyjnych, wyposażenia dodatkowego samochodu, opłaty przygotowawczej i pakietu przeglądów okresowych.
fot. mat. prasowe
Fiat Panda 1,2 - widok z boku i tyłu
FGA oferuje też leasing operacyjny na okres od 23 do 59 miesięcy z minimalnym czynszem inicjalnym już od 0%. W FGA Leasing istnieje możliwość wliczenia ubezpieczenia samochodu AC/OC/NW, ubezpieczeń spłaty leasingu Bezpieczny Kredyt oraz Ubezpieczenia GAP w miesięczne raty leasingowe. W każdym momencie trwania umowy, klient może przełożyć miesięczną spłatę raty leasingowej bez ponoszenia żadnych dodatkowych kosztów. Rata zostaje przesunięta na koniec okresu leasingowania.
Podsumowanie
Panda, jaka jest każdy widzi. I jeżeli uda nam się podejść do auta bez zbędnych emocji, to… docenimy włoską robotę. Projekt Panda rozwija się. Poczekajmy jeszcze na pierwsze opinie, czy utrzyma równie wysoką, co poprzedniczka, jakość. Jeżeli tak, to szkoda, że nie powstaje tam, gdzie je miejsce, czyli w Tychach.
1 2
oprac. : Artur Balwisz / NaMasce.pl
Przeczytaj także
-
Fiat 500X 1.6 e-Torq Lounge vs. Jeep Renegade 2.0 Multijet 4x4 Limited
-
Fiat 500L Trekking 1.4 T-JET Beats Edition - piękny i seksowny
-
Nietuzinkowy Fiat Doblo 1.4 16v Easy
-
Fiat Ducato Furgon 2.3 Multijet II - dostawczak doskonały
-
Fiat Panda Cross 1.3 MultiJet - mały, ale twardziel
-
Fiat Panda 4X4 1.3 Multijet idealny do miejskiej dżungli
-
Suzuki Jimny 1.3 VVT Elegance
-
Fiat Punto Lounge 1.4 MultiAir
-
Fiat Panda 1,3 Multijet 16v 75 KM
Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ
Komentarze (0)