-
Branża motoryzacyjna nie żałuje na reklamę
... zł. Jak pokazują najnowsze badania domu mediowego Value Media (Group One), wydatki reklamowe koncernów motoryzacyjnych są bardzo zróżnicowane. I tak np. analiza dowiodła, że w sprzedaż jednego egzemplarza luksusowego Infiniti koncern musi zainwestować nawet 30.000 zł. Dla porównania niemieckie Audi wydaje 13 ...
-
400 zł za ubezpieczenie? Kto ma szanse na najtańsze OC?
... , co ustaliła. Bardzo niskie składki OC nie są na polskim rynku standardem, ale znaleźć można szczęśliwców, którzy zapłacą naprawdę niewiele. Analiza kilku tysięcy kalkulacji dokonanych przez użytkowników Ubea.pl pomiędzy 19 lipca do 17 sierpnia 2017 roku, pozwoliła wyłuskać dwie osoby ...
-
Najcenniejsze marki świata 2016 - motoryzacja
... Google to najcenniejsza marka świata. Nieustanne innowacje, rosnące przychody z reklam oraz wzrost działalności w sektorze cloud computing to czynniki, dzięki którym ... marek z segmentu business-to-business. Następnie przeprowadzana jest rygorystyczna metodologicznie analiza wyników finansowych i biznesowych każdej z firm (na podstawie danych ...